اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. فروردين 1395 - 11:34   |   کد مطلب: 17344
مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی همدان خبر داد
احیای ظرفیت‌های خاموش واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی همدان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت: با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، احیای ظرفیت خاموش واحدهای تولیدی و تقویت صنایع کوچک با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش صبح الوند کیوان گردان در گفت‌و‌گو با  فارس، اظهار کرد: شعاری که مقام معظم رهبری برای سال جدید برگزیدند برای افرادی که در حوزه اقتصادی فعالیت می‌کنند بسیار خوشحال‌کننده است.

وی با بیان اینکه باید بیش از هر چیز به عمل‌گرایی پرداخته و اقدامات جدی را انجام دهیم، افزود: در فراز دهم اهداف ده‌گانه‌ مقام معظم رهبری به صنایع کوچک و متوسط اشاره شده است و ایشان بر حمایت از این امر تأکید داشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان ادامه داد: بر همین اساس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سطح کشور متولی حمایت از این صنایع است.

وی تصریح کرد: ما نیز به تأسی از سیاست‌های اقتصادی سازمان و دولت که در ستاد اقتصاد مقاومتی به آن اشاره صریح شده است، راهبردهایی چون حمایت از واحدهای کوچک و متوسط، رفع مشکلات آنان، بررسی و پیگیری علل بازماندگی واحدهای صنعتی از تولید را دنبال خواهیم کرد.

گردان خاطرنشان کرد: در شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان در سال گذشته این مسائل را بررسی کردیم و به دنبال راهکارهایی خواهیم بود که ظرفیت‌های خاموش برخی از واحدهای صنعتی را به عرصه تولید بازگردانیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی ما نیاز به تأمین منابع مالی دارند که از سیستم بانکی و بازار سرمایه قابل تأمین است، گفت: در سال 95 صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری صنایع کوچک نیز تقویت شده و در این راستا از حمایت‌های صندوق بیش از پیش باید بهره‌ برد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان تأکید کرد: در کنار اقدامات نرم‌افزاری، ایجاد زیرساخت‌ها و امور زیربنایی را تقویت کرده و گسترش خواهیم داد تا سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی بیشتری را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان