اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. اسفند 1394 - 7:47   |   کد مطلب: 17121
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان همدان گفت: 9 دوره آموزشي با حضور واحدهاي صنعتي مستقر در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان به منظور افزايش توانمندي واحدهاي صنعتي در حوزه‌هاي مختلف توليد و بازار يابي برگزار شد.
برگزاری دوره‌های آموزشی تولید وبازاریابی در شرکت شهرک‌های صنعتی همدان

به گزارش صبح الوند، کيوان گردان اظهار داشت: دوره‌هاي آموزشي با توجه به اهميت توانمندي واحدهاي صنعتي در ابعاد مختلف نرم افزاري توليد، در نظر گرفته شده است که 9 دوره آن با همکاري سازمان مديريت صنعتي استان برگزار شد.

وی گفت:  ابزارهاي کنترل کيفيت، استراتژي‌هاي کاهش هزينه، مديريت ارتباط با مشتري، ارزيابي عملکرد کارکنان، آشنايي با قوانين امور مالياتي، تجزيه و تحليل صورت‌هاي مالي براي مديران، کاربرد نرم افزار اکسل در حسابداري، مديريت برند و  تحليل هزينه ها براي تصميم گيري مديران عناوين دوره‌هاي در نظر گرفته شده است.

گردان با بيان اينکه در هر دوره به طور ميانگين 25 نفر شرکت کردند، اظهار کرد: در آخرين دوره برگزار شده 70 نفر از عوامل واحدهاي صنعتي در آن شرکت نموده اند.

وی با بيان اينکه دوره‌هاي آموزشي با استقبال خوب واحدهاي صنعتي مواجه شده، افزود:‌ اساتيد دوره‌هاي آموزشي از افراد برجسته و صاحب نام کشوري انتخاب و براي برگزاري دوره‌ها از آنان دعوت به عمل آمده است.

مدير عامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان همدان با اشاره به اينکه دوره‌هاي آموزشي به صورت کاربردي – کارگاهي برگزار مي‌شود و آکادميک محض نيست، گفت: در اين دوره‌هاي آموزشي به دنبال تعامل بين اساتيد و اهالي صنعت از يک سو و بر قراري تعامل بين واحدهاي صنعتي از سوي ديگر هستيم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان