اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. آذر 1394 - 15:08   |   کد مطلب: 15224
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از اختصاص یک هزار مترمربع زمین برای ساخت خانه مهر به کانون بازنشستگان استان همدان خبر داد.
یک هزار مترمربع زمین به کانون بازنشستگان همدان اختصاص یافت

به گزارش صبح الوند به نقل از روابط عمومی شورای شهر همدان، کامران گردان پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری صحن شورا با اعلام این خبر به درخواست کانون بازنشستگان همدان مبنی بر احداث ساختمانی برای این کانون اشاره و عنوان کرد: یک هزار مترمربع زمین از ضلع جنوبی باغ ایرانی به کانون بازنشستگان اختصاص می‌یابد.

وی گفت: حدود ۵۰۰ مترمربع از این زمین برای بازنشستگان کشوری و ۵۰۰ مترمربع دیگر برای کانون بازنشستگان شهرداری اختصاص داده می شود.

وی گفت: هر یک از کانون‌های یادشده در یک سال آینده از تاریخ صدور همین مصوبه باید اقدامات لازم را برای اخذ پروانه ساختمانی و سایر مراحل اداری مربوطه و احداث خانه مهر بازنشستگان خود با حق بهره‌برداری اعیانی از قطعات یادشده به عمل‌آورند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان همچنین از تصویب تدوین و اجرای پیوست نگاری فرهنگی توسط شهرداری در صحن شورا خبر داد.

وی افزود: در خصوص موضوع پیوست نگاری فرهنگی اقدامات لازم توسط معاونت برنامه‌ریزی و معاونت اجتماعی و فرهنگی با مسئولیت کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا در زمانی معین انجام می‌شود.

گردان از جمله موضوعات پیوست نگاری فرهنگی را برگزاري دوره‌هایی چون آموزش عمومي پيوست نگاري فرهنگي و اجتماعي، آموزش مديريتي پيوست نگاري، تعيين کارشناسان رابط پيوست نگاري فرهنگي اجتماعی به تعداد معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و ادارات عنوان کرد.

وی گفت: برگزاری دوره تخصصي پيوست نگاري فرهنگي اجتماعی، تعيين منطقه و يا سازمان پايلوت پیاده‌سازی پيوست نگاري، تدوين دستورالعمل مربوطه برای اجرا در منطقه و يا سازمان پايلوت و انجام پيوست نگاري فرهنگي اجتماعی در پروژه‌های شاخص منطقه و يا سازمان پايلوت از دیگر موضوعات پیوست نگاری است.

وی به دیگر مصوبات صحن شورا اشاره و عنوان کرد: قهرمانان تیم کشتی شهرستان همدان که در مردادماه ۹۴ در مسابقات بین‌المللی گران پریمو اسپانیا کسب رتبه داشته اند با اهدای هدایایی مورد تشویق قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان