اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. آذر 1394 - 13:19   |   کد مطلب: 15274
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سرعت پیشرفت اسلام ناب محمدی در نیجریه بسیار بالاست، مردم علاقه زیادی به اسلام پیدا کرده اند که باعث نگرانی آمریکا شده است.
آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال ناامن کردن مجامع اسلامی هستند/ برخی از حرکت ملت از ۹ دی درس نمی‌گیرند و به دنبال توطئه های جدیدی هستند

به گزارش صبح الوند به نقل از صبح توس، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در حاشیه مجمع عمومی بسیج که در مشهد درحال برگزاری است در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع عالی بسیج یک اتاق فکر بزرگ است که بیش از صدهزار عضو در همه عرصه ها دارد که این مجمع جلسه سالانه خود را در مشهد طی امروز و فردا تشکیل می دهد.

 

وی افزود: نتیجه و برآیند مجمع در قالب سه سند ارائه می‌شود، سند اول فردا بعدازظهر، سند دوم بیانیه بیش از صد صفحه ای است که در کمیسیون های مجمع پیش نویس شده و در تاریخ ده دی بعد از نهایی شدن که مواضع بسیج است که شامل راهکارهایی برای معضلات کشور است منتشر می شود.

 

نقدی گفت: در تمام شهرها بسیج دانشجویی و دانش آموزی داربم که توجه مجمع به این رده ها نیز هست به اندازه ای که بتوان مورد توجه قرار داد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کشتار مسلمانان در نیجریه گفت: سرعت پیشرفت اسلام ناب محمدی در نیجریه بسیار بالاست، مردم علاقه زیادی به اسلام پیدا کرده اند که باعث نگرانی آمریکا شده است زیرا روی نفت آنجا حساب زیادی باز کرده و دوست دارد هیچ مزاحمی برای جپاول نفت  آنجا نداشته باشد.

 

وی افزود: آمریکا و صهیونیست ها به دنبال ناامن کردن مجامع اسلامی هستند، اما خون مظلومینی که اینطور ظالمانه ریخته می شود، نتیجه برعکس خواهد داد.

 

نقدی درباره بیانه بسیج تأکید کرد: نگاه بیانیه بسیج این است که ما برای همه مشکلات برنامه داریم.

 

وی با اشاره به روز بصیرت گفت: ۹ دی قیام ملی مزدم بصیر بود، اوج بصیرت خود را به نمایش گذاشتند تا درس عبرتی برای سایرین باشد، برخی از این حرکت ها درس نمیگیرند و به دنبال ایجاد شرایط برای توطئه های بعدی هستند.

 

نقدی در پایان خاطر نشان کرد: نقش عمده بسیج در مقابله با توطئه ها، بصیرت بخشی عمومی است تا جامعه درگیر حرکات دشمن نشوند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان