اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. دى 1394 - 13:45   |   کد مطلب: 15727
در محکومیت جنایات آل سعود و اعدام شیخ نمر:
راهپیمایی ضد سعودی مردم همدان برگزار شد
راهپیمایی ضد جنایات آل سعود مردم درالمومنین همدان با شعارهای مرگ بر" آل سعود"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" در در محکومیت جنایات آل سعود در منطقه و اعدام شیخ نمر برگزار شد.
راهپیمایی ضد سعودی مردم همدان برگزار شد

به گزارش صبح الوند، تظاهرات مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار همدان در محکومیت و اعتراض به جنایات آل سعود و اعدام آیت‌الله شیخ نمر، رهبر شیعیان عربستان، پس از اقامۀ نماز جمعۀ این هفته در همدان برگزار شد.

تظاهرات اعتراض‌ آمیز مردم همدان برعلیه آل‌سعود در پی اعدام آیت‌الله نمر از محل حسینیه حضرت امام خمینی (ره) تا چهارراه خواجه رشید برگزار شد.

مردم همدان در حالی که پلاکاردهایی با عناوین« آل سعود ننگت باد آمریکا مرگت باد»، فریاد "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر آمریکا "و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند.

تظاهرکنندگان همچنین شعارهای "دشمن خلق و خالق، شیعه‌کشی می‌کند"، "آل‌سعود جیره‌خور آمریکاست با قاتلان صهیونیسم هم صداست"، "آل سعود شرمت باد آمریکا ننگت باد" و "اتحاد، اتحاد تنها ره نجات است" را سر دادند.

حضور قشرهای مختلف مردم همدان اعم از روحانیون و طلاب، مسئولین همدان، فرهنگیان، دانشجویان، بازاریان، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیجیان به این راهپیمایی جلوه خاصی بخشیده بود.

در پایان این راهپیمایی، قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان قرائت شد که در آن خواستار محکومیت اعدام رهبر شیعیان عربستان، شهید آیت الله نمر توسط آل سعود خائن شده بود.

همچنین در این بیانیه مداخله جوامع جهانی برای پایان دادن به جنایات آل سعود در منطقه و پایان کشتار مردم مظلوم یمن در برابر حملات ناجوانمردانه آل سعود و حامیان غربی آنها تاکید شده بود.

این راهپیمایی در حالی در ادامه اعتراضات گسترده اقشار مختلف مردم، اصناف و گروه‌های مختلف مردمی با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار شد که مردم دارالمومنین همدان نفرت خود را در مشت‌های گره کرده نسبت به رژیم ملعون آل‌سعود اعلام کردند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان