اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. دى 1394 - 9:44   |   کد مطلب: 15766
رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران گفت: وزارت امور خارجه طی نامه‌ای به نامگذاری خیابان آیت‌الله نمر اعتراض کرد و خواهان تغییر این نام شد.
اعتراض وزارت خارجه به نامگذاری خیابان شهید نمر در تهران/ وزارت خارجه با شهرداری مکاتبه کند/ نامگذاری معبری به نام شهدای زکزاکی

به گزارش صبح الوند، مجتبی شاکری درباره اعتراض وزارت امور خارجه به نامگذاری خیابان شهید آیت‌الله نمر اظهار داشت: هنگامی که شهادت آیت‌الله نمر اتفاق افتاد تماس‌های مختلفی از سوی نمایندگان مجلس و دیگر افراد کشور مبنی بر واکنش شورا و شهرداری درباره تغییر نام خیابان مقابل سفارت عربستان صورت گرفت.

وی ادامه داد: شورای شهر طبق روال نامگذاری‌ها دو فوریت نامگذاری خیابانی به نام آیت‌الله نمر را تصویب کرد و قرار شد با وزارت امور خارجه نیز در این رابطه هماهنگی صورت بگیرد ولی در این حین حرکت مردمی آغاز شد و خود مردم خیابان مقابل سفارت را به نام آیت الله نمر نامگذاری کرد.

شاکری یادآور شد: حال وزارت امور خارجه درباره تغییر این نام به شورای شهر اعتراض کرده است که البته این موضوع به شورای شهر ربطی ندارد و باید با شهرداری برای تغییر نام مجدد مکاتبه کند. هنوز مصوبه شورای شهر برای تغییر نام معبری به نام آیت‌الله نمر به نتیجه نرسیده است.

وی گفت: شورا در نظر دارد که معبری نیز به نام شهدای زکزاکی در تهران نامگذاری کند.

منبع: دانا

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان