اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. دى 1394 - 14:10   |   کد مطلب: 15871
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد :
ضرورت احداث سرای رسانه در همدان
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر همدان احداث سرای رسانه توسط شورا و شهرداری را ضروری دانست.
ضرورت احداث سرای رسانه در همدان

به گزارش صبح الوند، رضا غلامی خجسته در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با توجه به رسانه ها ، بر این اساس باید با تمام توان در کمک به رسانه ها وارد شده و در راستای خدمت رسانی بهتر به جامعه این قشر فعال را حمایت کرد.

وی اظهار کرد : تمامی مسولین بویژه مدیریت ارشد استان موظفند در راستای حمایت رسانه ها از اعتبارات ملی، بودجه ای را به صورت ویژه در اختیار آنها قرار دهند تا رسانه ها بتوانند خدمات بیشتری را به مردم ولایتمدار همدان ارائه دهند.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر  به احداث فرهنگسراها در سطح شهر اشاره کرد و با بیان اینکه در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است یادآور شد : در دور سوم شورای اسلامی شهر همدان برای احداث 55 فرهنگسرا و سالن ورزشی زمین تهیه شد که تعداد 11 مورد آن از جمله فرهنگسرای مهر ، تخصصی قرآنی رضوان ، سالن ورزشی و رزمی شاهد و... افتتاح شد.

وی افزود: همچنین در حال حاضر تعداد 11 فرهنگسرا و سالن ورزشی در حال ساخت است .

غلامی خجسته از آماده شدن 19 زمین جهت احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی خبر داد و گفت : به دلیل کمبود بودجه در حال حاضر ساخت این پروژه ها متوقف شده است که از جمله آنها می توان به اختصاص 20 هکتار زمین برای احداث دهکده ورزشی در جنب دانشگاه آزاد واحد اسلامی همدان اشاره کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان