اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. بهمن 1394 - 3:19   |   کد مطلب: 15925
مدیر کل راه وشهرسازی همدان خبر داد:
افتتاح 336 واحد مسکن مهر در دهه فجر 94
مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان با اشاره به جزییات پروژه های مسکن مهر گفت: مسکن مهر 138 واحدی در بلوک های سه طبقه، مسکن مهر 150 واحدی و 48 واحد از پروژه 72 واحدی کولادکومه از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجراست.
افتتاح 336 واحد مسکن مهر در دهه فجر 94

به گزارش صبح الوند، محمد رودباری با اشاره به نزدیکی آغاز سی و هفتمین بهار انقلاب، جزئیات پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر 94 این ادراه کل را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: در بخش راه، احداث باند دوم بزرگراه شامل هفت پروژه مجموعا با طول 65/52 کیلومتر و با اعتبار هزینه شده 479500 میلیون ریال در برنامه افتتاحیه دهه فجر قرار دارد.

رودباری گفت: احداث باند دوم رزن- آوج (قطعات 2 و 3 ) به طول 3/10 کیلومتر ، باند دوم رزن- دمق )قطعه 1) به طول 15/10 کیلومتر، باند دوم رزن- قروه به طول 5/8 کیلومتر ، باند دوم قروه - کاج به طول 5/2 کیلومتراز جمله پروژه های بخش راه است.

وی اظهار کرد: همچنین احداث باند دوم کبودرآهنگ- شیرین سو قطعه 2 به طول 10 کیلومتر، باند دوم محور کمربندی نهاوند- بروجرد به طول 8 کیلومتر و احداث و تعریض محور جوکار- تویسرکان به طول 2/3 کیلومتر از دیگر پروژه های بخش راه محسوب میشود.

مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان در رابطه با بهسازی واحداث راه اصلی نیز افزود: در این زمینه، تعریض و بهسازی محور اسدآباد – سنقر به طول 10 کیلومتر مدنظر است که برای این پروژه 40000 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در مورد تقاطع همسطح و غیرهمسطح گفت: در این بخش، بهسازی محور ملایر- توره با افتتاح پل اول تقاطع بهشت هاجر به مقدار یک دهانه و با هزینه کرد 30000 میلیون ریال جزء لیست برنامه های دهه فجر قرار دارد.

5/15 کیلومتر از راههای روستایی استان همدان آماده بهره برداری

رودباری اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت 5/15 کیلومتر از راه روستایی استان تکمیل شده و در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: برای بهسازی و روکش آسفالت این راهها بیش از 39500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان در رابطه با تشریح پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر گفت: در این ایام، روکش آسفالت راه روستایی سلطانیه به طول یک کیلومتر، روکش آسفالت راه روستایی توتل-فوران به طول6/2 کیلومتر و روکش آسفالت راه روستایی حسین آباد ناظم-مالیچه به طول 9/3 کیلومتر به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی رزج- هیزج به طول چهار کیلومتر و بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی بابا پیرعلی به طول چهار کیلومتر نیز در بخش افتتاحیه راههای روستایی قرار دارد.

رودباری افزود: روکش آسفالت راه روستایی هزار جریب به طول 6/3 کیلومتر، روکش آسفالت راه روستایی آقبلاغ لتگاه- کارخانه قند به طول چهار کیلومتر و روکش آسفالت راه روستایی خیرآباد – فرسفج به طول 5/3 کیلومتر نیز در زمینه روکش آسفالت راههای روستایی آماده بهره برداری است.

وی در رابطه با روکش راههای اصلی و فرعی نیز گفت: در این زمینه روکش آسفالت رزن- آوج، اصله – کاج، همدان- اسدآباد، همدان- ملایر- توره، خنداب، عملیات آسفالت حفاظتی محور ملایر- توره و لکه گیری و روکش آسفالت سیاه کمر- مسلم آباد – قهاوند در برنامه افتتاحیه دهه فجر قرار دارد.

مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان در رابطه با سایر پروژه های بخش راهداری اظهار کرد: در این بخش 21 پروژه خط کشی و تجهیز راهها به علایم و تجهیزات با اجرای 26 کیلومترگاردریل، 4/29 کیلومتر اجرای نیوجرسی ، نصب دو عدد تابلو vms در محورهای ملایر- توره و رزن- آوج مد نظر است.

وی افزود: همچنین نصب هفت عدد دکل مخابراتی در شهرستانهای اسدآباد، بهار، تجرک، تویسرکان، رزن، روعان ونهاوند و نصب روشنایی 7/2 کیلومتر در تویسرکان-سرکان، 2/3 کیلومتر در سه راهی شعبان- پلیس راه و روشنایی نقطه ای در 4 نقطه انجام شده و آماده افتتاح است.

مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان در رابطه با تعمیرات ابنیه فنی نیز گفت: در این زمینه، آسفالت زیرگذر نازول – الفات و زیرگذر کوریجان و مرمت و توسعه سوله انبار نمک کبودرآهنگ انجام شده است.

افتتاح 336 واحد مسکن مهر در دهه فجر

وی اظهار کرد: این اداره کل در دهه فجر نسبت به افتتاح 336 واحد مسکن مهر از طریق تسهیلات بانکی و آورده متقاضی اقدام خواهد نمود.

رودباری با اشاره به جزییات پروژه های مسکن مهر بیان کرد: مسکن مهر 138 واحدی در بلوک های سه طبقه، مسکن مهر 150 واحدی و 48 واحد از پروژه 72 واحدی  کولادکومه از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجراست.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان