اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. بهمن 1394 - 13:33   |   کد مطلب: 16069
رئیس اداره راه وشهرسازی رزن خبر داد:
شستشوی تابلوها و علائم ترافیکی در محورهای مواصلاتی رزن
رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان رزن از شستشوی 9500 عدد از علائم ایمنی طی 12 نوبت در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
شستشوی تابلوها و علائم ترافیکی در محورهای مواصلاتی رزن

به گزارش صبح الوند، رمضانعلی علی اکبری اظهار داشت: شستشوی علائم ایمنی جهت آشکارسازی مناسب حاشیه راه و هدایت ایمن ترافیک انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات این اداره در دی ماه سال جاری گفت: در این ماه،  22عدد تابلو جان پناه ، 55 عدد تابلو مسیرنما ،20 عدد تابلو اخطاری و انتظامی تهیه و نصب و هفت عدد تابلو  نیز تعویض شده است.

علی اکبری اظهار کرد: همچنین در این ماه، 24 شاخه گاردریل در محور ماهنیان – گرمک نصب و 24 شاخه نیز جمع آوری شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده میتوان به 900 متر مربع رگلاژ محوطه مسکن مهر و 9 کیلومتر رگلاژ و تسطیح شانه راههای آسفالته در محور رزن- ماهنیان- گرمک  اشاره کرد.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان رزن گفت: لکه گیری راههای آسفالته تا 5 سانتی متر به مقدار چهار هزار و 672 متر مربع در محور ماهنیان- گرمک، پاکسازی سطح راه از نخاله و زباله به میزان 142 کیلومتر و بازید از حریم راه به میزان 18 مورد انجام شده است.

وی اظهار کرد: انجام سه کیلومتر شانه سازی راههای آسفالته در محور گرمک - انتهای حوزه وانجام شش کیلومتر درزگیری راههای آسفالته در محور ماهنیان – گرمک از دیگر اقدامات انجام شده در این ماه است .

علی اکبری در رابطه با اقدامات انجام شده این اداره در برفروبی دی ماه 94 افزود: در ماه گذشته، دو هزار و 428 کیلومتر باند نمک پاشی، یک هزار و 968 کیلومتر باند برفروبی در راههای اصلی و فرعی و چهار هزار و 200 کیلومتر باند برفروبی در راههای روستایی انجام شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان