اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. بهمن 1394 - 13:48   |   کد مطلب: 16070
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا را جز در مسئله هسته‌ای ممنوع اعلام کردند گفت: مسئولان دولتی حق مذاکره با آمریکا در سایر زمینه‌ها را ندارند و در عمل حق ندارند که پا بر روی سیاست‌های کلان نظام بگذارند.
نمی‌توانیم جنایات آمریکا بر علیه کشورمان را نادیده بگیریم و بگوییم که کلید ارتباط در دست شیطان است/آمریکا اگر می‌خواست آدم شود طی این سی و چند سال باید آدم می‌شد

به گزارش صبح الوند، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در فرانسه گفت: اینکه آقای روحانی می‌گوید کلید ارتباط با آمریکا دست آمریکایی‌ها است متاسفانه تا حد زیادی اشتباه است.

وی افزود: ما نمی‌توانیم جنایات آمریکا بر علیه کشورمان را نادیده بگیریم و بگوییم که کلید ارتباط در دست شیطان است و هرگاه شیطان بخواهد می‌‌تواند وارد کشور ما شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آمریکایی‌ها سال‌ها کشور ما را چپاول کرده‌اند و اگر در آن مقطع از زمان به کشورما خدمتی می‌کردند، بین ما و آن‌ها دعوایی نمی‌ماند و این دعوای امروز نشان از خیانت آمریکایی‌ها به کشور ما دارد.

کوثری اظهارداشت: هیچ‌ تغییر موضعی در رفتار آمریکایی‌ها دیده نمی‌شود و ما پس از برجام هم می‌بینیم که آمریکایی‌ها با گستاخی شکل تحریم‌ها را عوض می‌کنند و یا آن‌ها را تمدید می‌کنند یا تحریم‌های جدیدی را اعمال می‌کنند.

وی با اشاره به جنایات و خیانت‌های آمریکایی‌ها در قبال کشورمان عنوان کرد: آمریکایی‌ها اگر می‌خواستند آدم شوند در طی این سی و چند سال باید آدم می‌شدند و یک عکس العملی از خودشان نشان می‌داند و رئیس جمهور به‌جای اینکه کلید ارتباط را در اختیار آمریکایی‌ها بداند باید می‌گفت که وقتی آمریکایی‌ها پاسخ جنایاتی که مرتکب شده‌اند را دادند آن موقع ما بررسی می‌کنیم تا ببینیم اگر امکانش بود اجازه بدهیم که آمریکا با کشور ما ارتباط برقرار کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا را جز در مسئله هسته‌ای ممنوع اعلام کردند گفت: مسئولان دولتی حق مذاکره با آمریکا در سایر زمینه‌ها را ندارند و در عمل حق ندارند که پا بر روی سیاست‌های کلان نظام بگذارند و با این خوشبینی که دولتی‌ها نسبت به آمریکایی‌ها دارند، بدانند که مردم ما در جایی عکس‌العمل خودشان را به این تفکر دولت نشان خواهند داد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان