اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. اسفند 1394 - 14:31   |   کد مطلب: 16934
در رصد رسانه های اصلاح طلب نام منتخبین مردم که مستقل وارد عرصه انتخابات شدند مشاهده می شود. که البته آنها در تریبون های مختلف وابسته بودن به این طیف سیاسی را تکذیب می کنند.
کدام جریان سیاسی فراکسیون اکثریت را در مجلس آینده تشکیل خواهد داد؟

به گزارش صبح الوند به نقل از شیرازه، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری با همه فراز و نشیب ها و حاشیه های خود به پایان رسید. براساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور62 درصد مردم ایران در انتخابات 7 اسفند ماه شرکت کردند. حضور مردم استان فارس دراین مشارکت عمومی 63 درصد اعلام شد. 50 درصد شیرازیها نیز پای صندوق های در انتخابات 94 حاضر شدند.

بعد از اعلام نتایج انتخابات مجلس و خبرگان رهبری؛ رسانه های حامی گرایش های سیاسی هر کدام خود را پیروز انتخابات اعلام کردند. رای آوری لیست اصلاح طلبان در مجلس در تهران به موج سواری رسانه های حامی این جریان کمک کرد.این روند تا جایی پیش رفت که این طیف سیاسی در کانال تلگرامی خود رئیس مجلس آینده را نیز مشخص کرد.در این میان یکی از حامیان رئیس مجلس نهم  به این موضوع واکنش نشان داد و ریاست مجلس دهم را از آن نماینده دوم مردم قم در مجلس شورا، لاریجانی دانست.

یکی از پروژه هایی که اصلاحات قبل از انتخابات کلید زد؛ مصادره برخی از کاندیدای مستقل بود.این جریان حتی از چهره های اصولگرا نیز نگذشت و آنها را در لیست حامیان جریان قرار داد.این طیف سیاسی اکنون با برخی از منتخبین نیز همین رفتار را دارد. در رصد رسانه های اصلاح طلب نام منتخبین مردم که مستقل وارد عرصه انتخابات شدند مشاهده می شود. که البته آنها در تریبون های مختلف وابسته بودن به این طیف سیاسی را تکذیب می کنند.

به هر حال نمی توان نتیجه انتخابات دو یا چند کلان شهر را به کل کشور تعمیم داد و باید تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی صبر کرد تا معلوم شود که کدام جریان سیاسی فراکسیون اکثریت را در مجلس شکل خواهد داد. اما از شواهد بر می آید مجلس دهم نیز از جریان اصولگرایی خواهد بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان