اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. فروردين 1395 - 12:40   |   کد مطلب: 17350
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز بیش از گذشته باید توان دفاعی نظام جمهوری اسلامی را تقویت کرد زیرا موجب بازدارندگی دشمنان از تهاجم به کشور می شود.

به گزارش صبح الوند سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با نافع افزود: در عصر حاضر هم به مذاکره و تعامل نیاز هست و همه به تقویت بنیه دفاعی و باید کشور را در همه ابعاد توانمند ساخت.

وی تصریح کرد: البته تعامل تنها محدود به آمریکا و غرب نمی شود و باید با سایر کشورهای جهان به جز اسرائیل که از طرف ما به رسمیت شناخته نمی شود، ارتباط برقرار کرد.

ابوحمزه، اظهارات برخی مبنی بر اینکه روزگار موشک گذشته را سخنانی بی ربط و بی اساس دانست و خاطرنشان کرد: این تفکر با مشی اسلام، انقلاب و رهبری مطابقت ندارد.

فرمانده سپاه استان همدان درخصوص شعار سال نیز گفت: سپاه و بسیج در سال های گذشته و از ابتدای طرح بحث اقتصاد مقاومتی از طرف رهبر معظم انقلاب در 4 حوزه گام برداشته است تا به سهم خود اقدامی انجام دهد.

ابوحمزه بیان کرد: تشکیل مجموعه ها و کارگاه های کوچک در خانواده ها، تعاونی ها و پایگاه های مقاومت را یکی از این حوزه ها است که توانسته زمینه خوبی را برای اشتغال زایی ایجاد کند.

وی، برگزاری اردوهای جهادی را یکی دیگر از اقدامات بسیج دانست و افزود: هر سال تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان با حضور در این اردوها علاوه بر خدمت رسانی به تقویت روحیه نشاط و کار جمعی در خود و کسب مهارت های لازم می پردازند.

ابوحمزه ادامه داد: اجرای طرح های محرومیت زدایی و اشتغال زایی به وسیله بنیاد تعاون بسیج و سپاه نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته از طرف این مجموعه برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی اعلام کرد: همچنین در سال 94، 24 میلیارد تومان و در سال 93، 16 میلیارد تومان وام قرض الحسنه و فروش اقساطی در اختیار افراد و اشخاص قرار گرفته است.

ابوحمزه اضافه کرد: بسیج سازندگی نیز با آموزش متقاضیان، معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات و کمک به ایجاد بازار فروش در این عرصه قدم برداشته است.

وی گفت: امسال نیز با هدف عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال، برنامه های خود را به صورت گسترده تر در استان اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان