اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. فروردين 1395 - 11:29   |   کد مطلب: 17387
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال طرح توسعه پزشک خانواده شهری در همدان اجرا می‌شود.

به گزارش صبح الوند حبیب‌الله موسوی‌بهار در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: سال گذشته اولویت در اجرای برنامه‎های طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت و درمان بود.

وی با بیان اینکه این برنامه به طور جدی از سوی دولت پیگیری می‌شود، افزود: طی دو سال اخیر با اجرای این طرح، اقدامات خوبی در بخش بهداشت و درمان صورت گرفته و امسال نیز در صورت اختصاص اعتبارات لازم به دنبال ادامه روند اجرای آن هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان طی امسال گفت: در استان هنوز یک‎هزار تخت بیمارستانی کم داریم تا به استانداردهای لازم برسیم که باید در این زمینه کارها را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های استان هنوز نیاز به تجهیزات پیشرفته دارند و در این زمینه کمبود داریم، تصریح کرد: باید در زمینه دندانپزشکی نیز به توسعه لازم برسیم.

موسوی‌بهار با بیان اینکه مراکز بهداشتی روستایی و حتی شهری نیاز به بازسازی دارند، گفت: باید روند بازسازی نیز امسال پیگیری شود.

وی از آغاز طرح توسعه پزشک خانواده شهری طی امسال خبر داد و افزود: امسال کارهای بسیاری داریم که باید با برنامه انجام دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به تودیع حسین عرفانی از سمت معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان و معارفه جلال‌الدین امیری به این سمت طی چند روز اخیر، گفت: هدف از این اقدام تجدید قوا بوده است.

وی افزود: گاهی نیاز به تجدید قوا داریم تا امور بهتر صورت گیرد و فرد قبلی نیز شاید تمایل به فعالیت در حوزه دیگر را داشته باشد.

موسوی‌بهار با بیان اینکه حسین عرفانی دو سال و نیم زحمات بسیاری در حوزه بهداشت کشید، خاطرنشان کرد: اکنون نیاز بود آقای امیری تازه‎نفس، در این حوزه به فعالیت بپردازد.

وی در پایان سخنانش گفت: دکتر عرفانی فعلاً در حوزه بهداشت به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان