اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. فروردين 1395 - 13:22   |   کد مطلب: 17535
مسئول پیش‌بینی هواشناسی همدان اعلام کرد
تداوم بارندگی‌ها تا هفته آینده در همدان
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به تداوم بارندگی‌ها تا دوشنبه هفته آینده گفت: شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان در ظرف ۴۸ ساعت گذشته رکوردار بیشترین بارش‌ها با ۵۰ میلیمتر بوده‌اند.

به گزارش صبح الوند، نادر پیرتاج‌همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  اظهار داشت: در حال حاضر آسمان استان همدان ابری تا نیمه ابری همراه بارش باران گاهی وزش باد است و در ساعات بعدازظهر احتمال رعد و برق و بارش تگرگ وجود دارد.

وی با بیان اینکه این وضعیت بارشی تا نیمه‌های امشب ادامه دارد، افزود: از فردا بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعد و برق بر آسمان استان حاکم می‌شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی پراکنده و نیمه فعال تا پایان هفته جاری و تا روز دوشنبه هفته آینده آسمان استان را فرا می‌گیرد.

وی با اشاره به کاهش دمای هوا تا زمان استمرار سامانه بارشی بیان کرد: دیشب حداقل دمای هوای همدان 6 درجه سانتیگراد بالای صفر و امشب به 4 درجه سانتیگراد بالای صفر می‎رسد.

پیرتاج‌همدانی تصریح کرد: شب گذشته سردترین نقطه استان مربوط به شهرستان اسدآباد با 4 درجه سانتیگراد بالای صفر و گرمترین نقطه مربوط به شهرستان فامنین با 17 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.

وی با اشاره به میزان بارش‌ها در 48 ساعت گذشته اظهار داشت: در این مدت 30 میلیمتر بارندگی در همدان گزارش شده است و رکوردار بیشترین بارش‌ها شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان با 50 میلیمتر بارش بوده‌اند.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: همچنین در ظرف 48 ساعت گذشته 28 میلیمتر بارندگی در ملایر، 25 میلیمتر در رزن، 42 میلیمتر در اسدآباد، 32 میلیمتر در فامنین، 32 میلیمتر در قهاوند، 26 میلیمتر در کبودراهنگ و 23 میلیمتر در بهار گزارش شده است.

وی گفت: از ابتدای سال زارعی تاکنون 508 میلیمتر بارش در شهرستان تویسرکان ثبت شده است که رکوردار بیشترین بارش در سطح استان بوده است و کمترین بارش نزولات آسمانی را در شهرستان کبورداهنگ با 195 میلیمتر شاهد بودیم.

وی افزود: از ابتدای سال زارعی تاکنون در همدان 235 میلیمتر بارندگی گزارش شده است که از وضیعت مطلوبی برخوردار بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان