اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. فروردين 1395 - 21:44   |   کد مطلب: 17560
معاون فرماندار تويسركان گفت: بانوان به عنوان اصلي ترين محور بنيان خانواده، پيشقراولان نهادينه سازي سبك زندگي اسلامي در جامعه هستند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا؛ علي اصغر ناظري پور  در كارگروه امور بانوان و خانواده تويسركان افزود: اثر گذاري بانوان در فرآيند تعليم و تربيت خانواده و جامعه آن قدر روشن و آشكار است كه نمي توان به هيچ وجه آن را ناديده گرفت.
وي اذعان كرد: شكوفايي و بالندگي جامعه از تحكيم بنيان خانواده و تربيت نيروهاي انساني كارآمد نشات مي گيرد كه بانوان اثر گذارترين عنصر در اين چرخه به حساب مي آيند.
ناظري پور بر لزوم گسترش اصل مهارت هاي زندگي و اجتماعي در ميان بانوان تاكيد و اظهار كرد: بهترين و عالي ترين مراتب مهارت هاي زندگي در سبك زندگي اسلامي ديده مي شود زمينه رشد و بالندگي خانواده و جامعه را فراهم مي كند.
وي ادامه داد: همچنين گسترش آموزش هاي فني و حرفه اي و ارتقا سطح مهارت هاي عمومي نيز از ديگر عوامل اثر گذار در پويايي و فعاليت نتيجه بخش بانوان است كه بايد با هدف اشتغالزايي در كانون توجهات قرار گيرد.
ناظري پور اضافه كرد: امروزه شاهد اثر گذاري منفي و مخرب برخي به اصطلاح رسانه هاي جمعي مانند شبكه هاي ماهواره اي در جهت تخريب بنيان خانواده هستيم كه بانوان با توانمند سازي مي توانند در مقابل اين گونه تحركات مقابله كارشناسي كنند.
وي خواستار گسترش كارگاه هاي آموزشي سبك زندگي اسلامي و آسيب شناسي كارشناسانه اجتماعي و فرهنگي براي بانوان شد و افزود: بانوان به عنوان بخش مهمي از پيكره فعال جامعه بايد به همواره مورد توجه ويژه قرار گيرند.
تويسركان يكي از شهرستان هاي استان همدان واقع در 90 كيلومتري شهر همدان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان