اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. فروردين 1395 - 19:51   |   کد مطلب: 17574
مدیرکل امور مالیاتی همدان گفت: احتمال افزایش درآمدهای مالیاتی همدان به بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۵ وجود دارد که قبل از نهایی شدن باید پیگیری لازم برای تعدیل آن صورت گیرد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم؛ محمد خلیفه بعدازظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: سال گذشته 430 میلیارد تومان درآمد مالیاتی برای همدان مصوب شد که 348 میلیارد تومان محقق شده و 80 میلیارد تومان عدم تحقق گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری استاندار همدان 60 میلیارد تومان از درآمدهای مصوب مالیاتی همدان کاسته شد، گفت: با این میزان وصول مالیات اگر درآمد مالیاتی همدان 430 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و افزایش امسال نیز برای آن شامل شود درآمد مالیاتی همدان به بیش از 500 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

خلیفه بیان کرد: این افزایش را تنها با صحبت و مذاکره نمی‌توان تعدیل و مدیریت کرد بلکه نیاز است تا مدیران استان به‌ویژه استاندار همدان در این زمینه ورود پیدا کند تا بتوان این میزان را کاهش داد، باید قبل از اینکه درآمد مالیاتی همدان مصوب شود آن را کاهش داد.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی سال گذشته در مقایسه با سال 93 نزدیک به 16 درصد افزایش را نشان می‌دهد، عنوان کرد: این در حالی است که افزایش درآمدهای مالیاتی استان همدان در سالهای گذشته معادل 25 درصد بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان همدان نیز در این جلسه با اعتراض نسبت به افزایش درآمدهای مصوب این سازمان اظهار داشت: درآمدهای میراث فرهنگی در سال گذشته نسبت به سال 93، 63 درصد افزایش داشته ولی منابع درآمدی افزایش و تغییری تجربه نکرده است.

علی مالمیر با بیان اینکه برای سال گذشته دو میلیارد و 171 میلیون تومان میزان درآمد مصوب ‌میراث‌فرهنگی همدان بوده است، افزود: از این میزان 941 میلیون تومان وصول شده که نسبت به سال 93 افزایش هفت درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه افزایش میزان درآمد مصوب مشکلاتی را برای میراث فرهنگی ایجاد کرده است، گفت: اعتبار مناسبی برای حوزه تبلیغات گردشگری دیده شود به طور قطع درآمدهای بسیاری برای استان همدان ایجاد می‌شود.

معاون عمرانی استاندار همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از کارهای اساسی در دولت یازدهم تسهیل امور تولیدی است، گفت: گاهی تنها سازه‌ها دیده می‌شود ولی برخی مسائل که سبب تسهیل امور تولید و اشتغالزایی بوده در نظر گرفته نمی‌شود.

محمودرضا عراقی استانداردسازی را یکی از این موارد دانست و گفت: اعتماد بزرگترین سرمایه بین دولت با مردم و مصرف‌کنندگان است و می‌تواند پایه بزرگی برای اقتصاد مقاومتی باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان