اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1395 - 22:18   |   کد مطلب: 17692
فرماندار کبودراهنگ خبر داد
توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم
فرماندار کبودراهنگ از برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز در اواخر اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: با استفاده از این ظرفیت توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم را دنبال می‌کنیم.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس؛ علی‌احسان قنبری در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه کبودراهنگ در جذب اعتبارت دو درصد نفت رتبه اول را در استان دارد، اظهار کرد: سال گذشته، سخت‌ترین سال مالی بوده که با همت و تلاش تمام دستگاه‌های شهرستان آن را بدون مشکل سپری کردیم.

وی در خصوص اعتبارات 22 میلیارد تومانی سال گذشته افزود: بیش از 38 درصد از اعتبارات 22 میلیارد تومانی سال گذشته از محل اعتبارات استانی به شهرستان کبودراهنگ اختصاص یافته است.

فرماندار کبودراهنگ از برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز در اواخر اردیبهشت ماه در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با استفاده از این ظرفیت توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم را دنبال می‌کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نیز با اشاره به شروع هفته سلامت با شعار «غلبه بر دیابت» گفت: با آگاهی‌بخشی و توجه به رعایت رژیم غذایی مناسب می‌توانیم بر دیابت غلبه کنیم.

حسن بهرامی شروع به کار پد امداد هوایی، پیگیری خریداری سی.تی.اسکن، راه‌اندازی رادیولوژی و افزایش بلوک‌های زایمان را از برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان دانست و خاطرنشان کرد: در حال راه‎اندازی واحد جدید دیالیز در راستای خدمات‎رسانی هرچه بیشتر به مردم هستیم.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان