اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1395 - 14:00   |   کد مطلب: 17747
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: توجه عملی به الگوهای دینی وسبک زندگی اسلامی از مهم‌ترین راه‌های ایجاد تحول در جامعه است.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی پیش از ظهر یکشنبه در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اهمیت تبیین اقتصاد مقاومتی و نقش فرهنگ و فعالان فرهنگی در این خصوص افزود: بدون تردید فرهنگ در همه امورنقشی اساسی و تعیین‌کننده دارد.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی فرهنگ‌سازی و توجه جدی و عملی به سبک زندگی اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بر وظیفه دستگاه‌ها، نهادها و فعالان فرهنگی در تبیین فرهنگی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و از کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی همدان خواست تا در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی توجهی ویژه نسبت به شعار سال داشته باشند.

حجت‌الاسلام علی دشتکی با اشاره به اینکه انسان بدون برنامه به سعادت نمی‌رسد، گفت: خداوند برنامه‌ای ویژه برای حرکت بشریت در مسیر سعادت طراحی کرده و از طریق پیامبران ابلاغ نموده که کامل‌ترین آن‌ها کتاب آسمانی قرآن کریم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان از فرصت‌های الهی برای عبودیت و رسیدن به سعادت است.

وی افزود: توجه دادن مردم به برکات این ماه‌ها و نهادینه کردن معنویت در فضای عمومی جامعه و زمینه‌سازی برای بهره‌گیری هرچه بیشتر جامعه از این فرصتهای عبادت و خودسازی از جمله وظایف شبکه تبلیغی و تشکل‌های فعال در حوزه فرهنگ دینی است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان