اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. فروردين 1395 - 12:33   |   کد مطلب: 17194
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:
اقتصاد مقاومتی ضرورت رشد و توسعه همه‌جانبه کشور است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۵به‌عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: مهم‌ترین ضرورت توسعه و رشد همه‌جانبه کشور توجه جدی به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش صبح الوند حجت‌الاسلام علی دشتکی در گفتگو با مهر، با تبریک حلول سال ۱۳۹۵ و آرزوی موفقیت‌های روز‌افزون برای ملت سرافراز و سربلند ایران اسلامی، گفت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال ۹۵به‌عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) نشانگر این است که لازمه داشتن کشوری توسعه‌یافته و حرکت به سمت جلو در همه زمینه‌ها و غلبه بر مشکلات و آسیب‌پذیری کمتر در تحولات جهانی و اقدامات خصمانه دشمنان، توجه جدی و عملی به اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: مقام معظم رهبری مکرراً در سال‌های گذشته نسبت به این موضوع تأکید داشتند و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را در سال ۹۲ابلاغ فرمودند.

وی تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید با این موضوع مهم شعاری برخورد کرد را موردتوجه قرارداد و افزود: با توجه به نقش تعیین‌کننده اقتصاد در جنبه‌های مختلف توسعه‌ کشور، باید همه اقشار مختلف جامعه به‌خصوص مسئولان و برنامه‌ریزان کشور نسبت به این مهم بیشتر احساس وظیفه کنند.

وی گفت: باید مسئولان، مسئولیت پذیرفته و تکلیف مدارانه منویات مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار دهند و در راستای تحقق سیاست‌های کلان ابلاغی همه تلاش و همت خود را به‌کارگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اقدامات خصمانه دشمنان را تلاش در ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و به‌زانو درآوردن ملت سرافراز ایران اسلامی دانست و افزود: مصون‌ داشتن کشور از توطئه‌های دشمنان، حفظ استقلال  و توسعه کشور در همه زمینه‌ها و رفع مشکلات از اهداف اقتصاد مقاومتی است.

حجت‌الاسلام علی دشتکی همچنین اهتمام جدی شبکه تبلیغی به آگاه‌سازی جامعه در تشریح ضرورت و اهداف اقتصاد مقاومتی برای قشرهای مختلف جامعه را خواستار شد.

وی افزود: تبدیل‌شدن اقتصاد مقاومتی به فرهنگ عمومی و مشارکت عملی مردم در کنار ایجاد زمینه‌های این مشارکت توسط مسئولین موضوعاتی مهم به شمار می‌روند  که باید در راستای عملی شدن اقتصاد مقاومتی موردتوجه ویژه قرار گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان