اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. دى 1396 - 19:55   |   کد مطلب: 27981
یکی از اساتید حوزه و دانشگاه همدان گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج و راهکار دردها و مشکلات اقتصادی کشور است.
اقتصاد مقاومتی تنها راهکار رفع مشکلات اقتصادی

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، حجت الاسلام احمد رضا فلاحی روز شنبه در آیین همایش 9 دی در دانشگاه بوعلی سینا گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه ای است که رهبر معظم انقلاب سالهاست برای درمان دردهای اقتصادی کشور مفید می دانند و باید جدی تر به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی گریبانگیر بسیاری از کشورهای جهان شده است، افزود: مشکلات اقتصادی مردم ایران با شعار دادن برطرف نمی شود.

این مدرس حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ایران مقتدر که نقش اساسی در تمدن سازی اسلامی دارد، شایسته اینگونه وضعیت اقتصادی و معیشتی نیست.

حجت الاسلام فلاحی اظهار کرد: دانشگاه ها و مراکزژوهشی باید به صورت علمی به دنبال ارائه راهکار برای رفع مشکلات اقتصادی کشور باشند و با شعار دادن وضعیت کنونی تغییر نخواهد کرد.

وی، اقتصاد مقاومتی را نظریه ای جامع دانست و گفت: اقتصاد دانهای کشورهای دیگر در صدد پیاده کردن اقتصاد مقاومتی به تقلید از ایران هستند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه فتنه در کشور ایران، رفع نشده بلکه دفع شده است، گفت: هرآن احتمال بازگشت فتنه وجود دارد و مردم باید مراقبت کرده و هوشیار باشند.

این مدرس حوزه و دانشگاه، مرور و بررسی صحیفه امام (ره) را به دانشجویان توصیه کرد و افزود: نسل جوان باید در مورد انقلاب بیشتربداند و درباره ریشه فتنه و توطئه های دشمنان تحقیق کند.

وی، وجود تفکرات مخالف در کشور را مفید دانست و افزود: یک جانبه نگری موجب رخوت و سستی در جامعه می شود.

به گزارش ایرنا، 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان