اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. مرداد 1395 - 21:55   |   کد مطلب: 19140
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تأکید بر اینکه خبرهای خوشی در راه است ، اعلام کرد: 1130 واحد در فاز سوم پردیس در هفته دولت واگذار خواهد شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سعید غفوری گفت : با توجه به اقدامات شرکت عمران شهر جدید پردیس این واحدها دارای پیشرفت فیزیکی 97 درصدی است.

غفوری در ادامه درباره پروژه‌های افتتاحی روبنایی سایت مسکن مهر در این زمان نیز بیان کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح سه مدرسه در فاز 11 با زیربناهای 1467 ، 2017 و 1944 مترمربعی خواهیم بود که هر سه مرکز آموزشی هم‌اکنون دارای پیشرفتی 81 درصدی هستند.
مدیرعامل شهر جدید پردیس همچنین از افتتاح یک واحد کلانتری در فاز 11 خبر داد و گفت: این کلانتری دارای زیربنایی 926 مترمربعی و پیشرفتی 96 درصدی است که تلاش داریم در هفته دولت آن را با هدف تأمین امنیت در این منطقه به افتتاح برسانیم.
وی در ادامه با بیان اینکه بهره‌برداری از مسجد صاحب‌الزمان در فاز سوم و مسجد جامع شهر جدید پردیس از دیگر پروژه‌های افتتاحی ما در این زمان به شمار می‌رود گفت: هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی مسجد صاحب‌الزمان 90 و مسجد جامع 97 درصد گزارش شده که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در هفته دولت به افتتاح برسد.
این مقام مسئول همچنین اضافه کرد: مدرسه شهریار واقع در فاز دو شهر جدید پردیس نمونه‌ای دیگر از پروژه‌های افتتاحی ما در هفته دولت به شمار می‌رود که در حال حاضر مراحل ساخت و اجرای آن نیز به پایان رسیده است.
غفوری در پایان با تأکید بر اینکه خبرهای خوشی از سوی شهر جدید پردیس در آینده‌ای نزدیک در راه است بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی و مذاکرات انجام شده قصد داریم روند افتتاح‌های این شهر را در صورت تأمین اعتبار و تکمیل آورده متقاضیان در مقاطع زمانی منظم انجام داده و شاهد اتفاقات خوبی در فازهای 11، 5، 8 و 9 در روزهایی نه چندان دور باشیم.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان