اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مرداد 1395 - 14:00   |   کد مطلب: 19354
عطش سیری‌ناپذیر صهیونیست‌ها در "نژادپرستی"، از ویژگی‌های بارز آن‌هاست.

به گزارش صبح الوند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی بر تاریخچه سیاه و نفرت‎انگیز رژیم صهیونیستی می‎نگریم؛عطش تبعیض و نژادپرستی را میان اشغالگران سرزمین قدس به روشنی درک می‎کنیم.

در راستای توسعه اهداف نژاد پرستانه؛ ارتش غاصب اسراییل در نظر دارد یکی از افراطی‎ترین یهودی ها را بعنوان  خاخام ویژه ارتش منصوب کند.

نکته قابل ذکر در مورد ایال کریم خاخام مد نظر صهیونیستها این است که؛ وی به تازگی در اظهار نظری غیر انسانی؛ فتوا داده بود که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی می توانند در خلال جنگ به زنان غیر یهودی تجاوز کنند؟!

اشغالگری در اوج وقاحت؛ مدالی شکسته بر سینه سران صهیونیسم

در پی این یاوه‎گویی، «سازمان زنان جهان عرب» از سازمان ملل خواست تا تدابیر لازم را برای جلوگیری از انتصاب «ایال کریم» به عنوان خاخام ارتش رژیم صهیونیستی اتخاذ و او را به دلیل اظهارات توهین آمیزش علیه زنان عرب مجازات کند.

میرفت تلاوی، مدیر سازمان زنان جهان عرب در این باره گفت: «سخنان این خاخام نژاد پرستانه، توهین آمیز و غیر انسانی است و منظور آن، زنان عرب به ویژه زنان فلسطینی است». وی همچنین، تأکید کرد این اظهارات با قانون بین‎الملل مغایرت دارد و نشان می دهد که نژاد پرستی تا چه حد در جامعۀ "اسرائیل" رسوخ کرده است.

هم اشغا‎گری هم وقاحت؛ رژیم صهیونیستی نکبت قرن!

جالب اینجاست؛ با وجود سالها اشغال و ویرانگری فلسطین توسط دولت غاصب اسراییل؛ براساس آخرین نظرسنجی ها اکثریت یهودیان اعلام کردند تمایلی به زندگی در کنار شهروندان فلسطینی ساکن اراضی اشغالی ندارند!؟

این نظرسنجی ها نشان می دهد که نژادپرستی در میان جوانان صهیونیست به مراتب بیشتر از دیگر افراد است و روز به روز بر تعداد جوانانی که حس کینه و تنفر نسبت به عرب ها دارند افزوده می شود به نحوی که جوان یهودی امروز تبدیل به یک نژادپرست ضدعرب افراطی شده است. واقعا جای حیرت و تاسف است؛ مردمانی که سالیان متمادی دردهای آوارگی و بی‎خانمانی خود را با زخمهای مردم ستمدیده فلسطین التیام بخشیده‎اند، امروز درباره سرزمینی که اشغال نموده‎اند تعیین تکلیف هم می‎کنند.

اشغالگری در اوج وقاحت؛ مدالی شکسته بر سینه سران صهیونیسم

بنظر میرسد، شهرک نشینان و بطور کلی مردمی که در شرایط فعلی تحت نام جعلی اسراییل در اراضی اشغالی کنج ازلت گزیده‎اند؛ به لحاظ مبانی فکری تفاوتی با دولت نامشروع خویش ندارند. چراکه آنها از کوچ دسته جمعی فلسطینیان خواه به اجبار باشد و خواه از سر اختیار، حمایت می کنند.

حزب «اسرائیل خانه ما» که ریاست آن را «اویگادور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برعهده دارد نیز اساس باورهای خود را بر این پایه قرار داده که باید فلسطینیان را از مناطقی که شهرک های صهیونیست نشین در آنها وجود دارد اخراج کنند.

لیبرمن که تصور می‎شود در آینده ای نه چندان دور منصب نخست وزیری رژیم اشغالگر قدس را برعهده گیرد؛ فردی است که در نژادپرستی همتا ندارد و فلسفه فکری اش مبتنی بر پاکسازی نژادی فلسطینیان ساکن مناطق اشغالی، کرانه باختری و نوار غزه است.

اشغالگری در اوج وقاحت؛ مدالی شکسته بر سینه سران صهیونیسم

لیبرمن در واقع بر موج نژادپرستی رو به رشد در جامعه صهیونیستی سوار شده است و بیشتر وزیران صهیونیست هم نگاهی مشابه وی به آینده دارند. بسیاری از مشخصه‎ها هم بیانگر آن است که کابینه ایهود اولمرت دست به اجرای سیاست های لیبرمن خواهد زد که از جمله این مشخصه ها باید به اقدام ارتش رژیم اشغالگر قدس در تخریب خانه های فلسطینیان اشاره کرد.

رژیمی که همچنان پیش‎تاز آپارتاید است

یکی از اصلی‎ترین سیاست‎های لیبرمن مسئله قانون حمایت و وابستگی نسبت به رژیم یهودی است. براساس این قانون، فردی به عنوان شهروند اسرائیلی محسوب می شود که از این رژیم حمایت کند و هر فردی که دست به اقدامی برخلاف این اصل می زند، حق اقامت در مناطق اشغالی را ندارد که این مسئله باعث می شود تا این رژیم همچنان پیشتاز آپارتاید و نژادپرستی باشد.

اشغالگری در اوج وقاحت؛ مدالی شکسته بر سینه سران صهیونیسم

در واقع این همان سیاستی است که لیبرمن در دیدار اخیر خود از واشنگتن بیان داشت و به سران یهودی آمریکا گفت که هر کس یهودیت و صهیونیست بودن را نپذیرد نمی تواند به عنوان شهروند جامعه ما تلقی شود.

در طرح قانون پذیرش شهروندی، مظاهری به عنوان خصومت با رژیم نیز ذکر شده است که یکی از آنها مربوط به سفر به یکی از کشورهای مخالف رژیم اسرائیل است که می تواند هر کشور عربی مشمول این قاعده شود و به تبع آن شمار زیادی از عرب های ساکن مناطق اشغالی را دربرمی گیرد به نحوی که آنان به عنوان یک شهروند حامی این رژیم به شمار نروند و از مناطق اشغالی طرد شوند.در همین رابطه «ایوی ایتمان» وزیر کابینه رژیم اشغالگر قدس نیز می گوید: اکثر عرب های ساکن کرانه باختری باید کوچانده شوند.

واپسین میخها بر تابوت مثلثهای صهیون!

آنچه که روشن و مبرهن است؛ جمعیت مردم فلسطین روز به روز در حال گسترش است و رژیم اشغالگر قدس بدلیل مواجه با بحران جمعیتی و نیز زاد ولد قوم یهود از نوع صهیونی، بشدت احساس خطر می کند. همان گونه که میدانیم، سرزمین و جمعیت از مهمترین مولفه‎های قدرت در حیات سیاسی یک نظام است. چه بسیار مضحک و خنده دار که؛ دولت تل آویو نه سرزمین دارد و نه نیرویی که به پشتوانه آن توان تاسیس یک کشور واحد را داشته باشد.

اشغالگری در اوج وقاحت؛ مدالی شکسته بر سینه سران صهیونیسم

با روند روبه رشد نسل اصیل فلسطینی ، حس نژادپرستی در جامعه نژاد پرست اسراییل بیشتر می شود و این احساسات باعث می گردد تا رژیم اشغالگر خود را برای اجرای سیاست های پاکسازی نژادی آماده کند.

بیم آن می‎رود رژیم اشغالگر قدس به رهبری لیبرمن دست به کوچ اجباری و گسترده فلسطینیان خواهد زد و برای این منظور خانه ها و اراضی کشاورزی شان را تخریب خواهد کرد. این موضوع هرگونه احتمال برقراری صلح را از بین خواهد برد و ضربه ای سنگین و دردناک برای عرب هایی خواهد بود که صلح را یک گزینه استراتژیک می دانند! مثل تشکیلات خودگردان که همواره به دنبال طرحهای سازشگر با سران خون‎وار رژیم صهیونیستی است.

سیاست پاکسازی نژادی، فتاوی توهین آمیز روحانیون تل آویو علیه زنان و نوامیس فلسطینی، قتل عام کودکان در غزه و... باعث می شود که گزینه مقاومت به تنها گزینه برای ملت فلسطین بدل شود و در نهایت به شعله ورشدن انتفاضه جدید ملت علیه صهیونیست ها بی‎انجامد که این مسئله نیز در نوع خود به معنای افزایش نفوذ جنبش های مقاومت فلسطینی همچون حماس و جهاد خواهد بود.

اشغالگری در اوج وقاحت؛ مدالی شکسته بر سینه سران صهیونیسم

بنابراین باید گفت؛ در مقابل خط مشی رژیم اشغالگر قدس، باید ریسمان محور مقاومت بیش از هر دوره دیگری گلوی غاصبان صهیونیستی را بفشارد و امید است میخ دیگری بر تابوت صهیونیسم بین الملل زده شود.

طرح رژیم اشغالگر قدس مبتنی بر کوچ اجباری، تبعید و به راه انداختن سیاست نسل کشی و تجاوز بر زنان علیه فلسطینیان؛ همانند طرح های گذشته سرانجام راه به جایی نخواهد برد و مقاومت همچنان حرف اول را خواهد زد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان