اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. شهريور 1395 - 19:18   |   کد مطلب: 19689
عضو کمیسیون «برنامه و بودجه و محاسبات» مجلس خطاب به وزیر اقتصاد گفت: آیا خبر دارید هزاران نفر از خانواده‌های ایرانی بر اثر مشکلات مربوط به مؤسسه ثامن‌الحجج از هم پاشیده شده‌اند و یا در حال از هم پاشیده شدن هستند؟

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محسن بیگلری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: آقای طیب‌نیا آیا خبر دارید که چند میلیون نفر از مردم ایران درگیر مشکل موسسه ثامن‌الحجج هستند؟ آیا این مؤسسه تحت نظر بانک مرکزی نبود؟ پس چرا بانک مرکزی طی 14 سال اخیر نظارت صحیحی بر این موسسه نداشته است؟

 
وی اضافه کرد: اگر این مؤسسه متخلف بوده چرا بانک مرکزی خود درمورد آن اقامه دعوی نمی کند؟ چرا تاوان اهمال کاری بانک مرکزی و موسسه را مردم باید پرداخت کنند؟ چرا میزان دارایی‌های موسسه ثامن‌الحجج را به سپرده گذاران شفاف‌سازی نمی‌کنید؟
بیگلری خطاب به وزیر اقتصاد گفت: آیا خبر دارید هزاران نفر از خانواده‌های ایرانی بر اثر مشکلات مربوط به مؤسسه ثامن‌الحجج از هم پاشیده شده و یا در حال از هم پاشیده شدن هستند؟ چرا وزارت اقتصاد مشکل این مردم را حل نمی‌کند؟
نماینده مردم سقز و بانه اظهار داشت: تذکر می دهم باید کمیته ویژه‌ای ازجانب این وزارتخانه برای حل مشکل سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج تشکیل دهید.
وی تاکید کرد: در همین راستا و مسائل دیگر، سوال از وزیر اقتصاد در نوبت طرح در کمیسیون اقتصادی مجلس است.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان