اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مهر 1395 - 13:32   |   کد مطلب: 20664
رییس اداره امور آزمایشگاه های اداره حفاظت از محیط زیست کردستان، با اعلام اینکه وضعیت هوای امروز استان برای عموم ناسالم است، گفت: در حال حاضر آلودگی هوا کردستان در وضعیت ناسالم و ۲.۵ برابر حد استاندارد است.

به گزارش صبح الوند؛ به نقل از خبر آنلاین ،«ماهان رحیمی»، با اشاره به شروع افزایش میزان ذرات معلق با قطر ۲.۵ میکرون در هوای استان، اظهار کرد: این امر منجر به قرار گیری هوای استان در شرایط ناسالم و وضعیت هشدار برای عموم شده است.
وی با بیان اینکه شرایط ناسالم در مرکز استان بسیار محسوس است، افزود: آمار و اطلاعات موجود در ایستگاه های سنجش آلودگی هوا که در دو شهر بزرگ استان (سنندج و سقز) استقرار یافته است را می توان به کل استان تعمیم داد.
رییس اداره امور آزمایشگاه های اداره حفاظت از محیط زیست کردستان با ذکر این نکته که وضعیت هوای امروز برای عموم ناسالم است، از کردستانی ها درخواست کرد: مردم برای حفظ سلامتی خود از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا وضعیت هوا در شرایط سالم قرار می گیرد.
رحیمی با بیان اینکه میزان آلودگی هوای استان به ۲.۵ برابر حد مجاز رسیده است، خاطرنشان کرد: این امر به دلیل افزایش میزان ذرات معلق با قطر ۲.۵ میکرون یا (PM ۲.۵) در سطح هوای استان و ایجاد شرایط ناسالم است.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان