اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1397 - 13:38   |   کد مطلب: 29380
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: هوای همدان برای گروه‎های حساس در وضعیت «هشدار» قرار دارد.

به گزارش صبح الوند، سیدعادل عربی در گفت‎وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه از امروز میزان آلودگی هوا برای گروه‎های حساس به مرز هشدار رسیده است، اظهار کرد: از 8 صبح امروز میزان غلظت آلودگی به مرز سالم و ناسالم رسید و میزان آلودگی در سایر شهرستان‎های استان همچون همدان در مرز هشدار قرار دارد.

عربی خاطرنشان کرد: منشأ آلودگی هوای استان به طور کلی خارج از کشور بوده و ماندگاری ریزگردها در استان هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات زیست‎محیطی در مناطق غربی ایران فعالیت طوفان‎های گردوغبار و ریزگردها در اتمسفر شهرها است، افزود: شهرهای ملایر، نهاوند و تویسرکان در جنوب استان همدان و غرب ایران از ورود طوفان‎های گردوغبار و ریزگردها آسیب‎پذیر هستند. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: با توجه به اینکه هوای همدان در وضعیت ناسالم قرار دارد، توصیه می‌شود افراد سالخورده، خردسال و بیماران قلبی و تنفسی از منزل خارج نشوند.

وی در پایان یادآور شد: از نظر فعالیت‌های ترافیکی، انسانی، حاشیه‌شهر و صنعتی استان همدان آلودگی ندارد و هیچ آلودگی از نظر گازهای آلاینده نیز در استان مشاهده نشده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان