اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آبان 1395 - 17:45   |   کد مطلب: 21389
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: رویکرد شورای اسلامی شهر همدان مبتنی بر شفاف سازی است و چیزی برای پنهان کاری وجود ندارد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، رضا میرزایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران پیرامون شائبه های ایجاد شده در هزینه ساخت و تجهیز صحن جلسات شورای اسلامی شهر همدان گفت: سه میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت و تجهیز سالن هزینه شده است.
وی اضافه کرد: ساخت این صحن با توجه به حجم طرح ها و برنامه های قابل پیگیری و نیز حضور تمامی اعضای شورا در جلسه ضروری بود ضمن اینکه دوره های آینده شورا نیز از آن بهره مند می شوند.
وی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر همدان همواره بر شفاف سازی در تمامی امور تاکید دارند.
میرزایی خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز پیرامون دریافتی مالی اعضای شورای اسلامی شهر همدان نیز شفاف سازی کردیم و از خبرنگاران خواسته ایم موارد دیگر که شائبه ایجاد می کند را نیز منعکس کنند تا مردم واقعیت ها مطلع شوند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه صحن علنی شورا برای حضور مردم و خبرنگاران آزاد است گفت: عموم می توانند در این جلسه با رعایت موازین و مقررات حضور داشته باشند.
میرزایی به پیشنهاد میزبانی همایش روابط عمومی شوراهای اسلامی شهرهای کشور در همدان اشاره کرد و گفت: در صحن علنی هفته آینده شورا نسبت به این پیشنهاد تصمیم گیری خواهد شد.
شورای اسلامی شهر همدان دارای 15 عضو است.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان