اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. دى 1395 - 12:34   |   کد مطلب: 23254
نمایی که پیش رو دارید، تصویری است لو رفاه از هتلِ پنج ستاره‌ی مدافعان حرم در سوریه. هتلی که پنج ستاره نیست اما هزار ستاره است و ستاره های آن، مردانِ شهیدی هستند که بر تارکِ تاریخ می درخشند

به گزارش صبح الوند به نقل از مشرق، حدود 5 سال از آغاز جنگِ خونین علیه «مزدوران سعودی» و «تروریست‌های وهابی» در «سوریه» می‌گذرد. گذرد. مردانِ غیور این سرزمین و شاگردانِ مکتب «اهل بیت(صلوات الله علیهم)»
گروه گروه به میادین جهاد و مقاومت رهسپار می شوند و بی ادعا و هیاهو، به دفاع از مرزهای مقدس اعتقادی و سیاسی خود می پردازند و در این میان، جاهلا و بزدلان و عافیت طلبان، چه زخم زبان‌ها و چه طعن و کنایه‌ها که به ناحق نثارشان نمی کنند. یک روز داستان حقوق های نجومی برای مدافعان حرم!!!، یک روز داستان تطمیع مدافعان حرم با وعده رفاه اجتماعی،  یک روز داستانِ... تا بوده همین بوده و چنین خواهد بود و مردانِ حق را چه باک از این ناجوان‌مردی‌ها و نمک نشناسی‌ها؟
 
نمایی که پیش رو دارید، تصویری است لو رفاه از هتلِ پنج ستاره‌ی مدافعان حرم در سوریه.  هتلی که پنج ستاره نیست اما هزار ستاره است و ستاره های آن، مردانِ شهیدی هستند که بر تارکِ تاریخ می درخشند:
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان