اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. بهمن 1395 - 14:35   |   کد مطلب: 23536
با حکم استاندار همدان رئیس و اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و روسای کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان همدان منصوب شدند.
اعضای ستادانتخابات همدان

به گزارش صبح الوند،محمد ناصر نیکبخت در احکامی جداگانه محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان و ابوالقاسم الماسی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان همدان منصوب کرده است.

 

همچنین، رضا قیاسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته مالی و پشتیبانی، مصطفی آزادبخت مشاور استاندار و مدیرکل حراست با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته حراست و استعلامات و ناصرپور مرادی مدیرکل امنیتی و انتظامی را با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

 

احسان شهابی مدیرکل اطلاع رسانی و روابط بین الملل استانداری همدان با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته اطلاع رسانی، محمد صادقی مدیرکل مرکز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات به عنوان عضو و رئیس کمیته فناوری و اطلاعات و محمود علیپور مدیرکل ثبت احوال استان نیز به عنوان عضو ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان همدان از سوی استاندار منصوب شدند.

 

استاندار همدان در احکام دبیر و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان با اظهار امیدواری، آورده است: با اتکال به الطاف الهی و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید ضمن هماهنگی با رئیس ستاد انتخابات استان با اتخاذ تمهیدات لازم و ضروری در برگزاری انتخاباتی شکوهمند در شأن مردم ولایتمدار استان همدان در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش که در آن به حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس و برابر مر قانون توجه لازم گردد موفق و مؤید باشید.

 

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه 29 اردیبشهت 1396 برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان