اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. اسفند 1394 - 3:19   |   کد مطلب: 16783
اطلاعیه شماره ۳۶ ستاد انتخابات کشور؛
ملاک نتایج آرا اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات است
ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد: در خصوص نتایج آراء حوزه های انتخابیه ملاک عمل، اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات کشور است.
ملاک نتایج آرا اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات است

به گزارش صبح الوند، ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد: در خصوص نتایج آراء حوزه های انتخابیه ملاک عمل، اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات کشور است.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

با سپاس بی کران به درگاه خداوند متعال که توفیق خدمتگذاری به مردم شریف ایران اسلامی را به ما عطا فرمود ضمن تشکر از ملت حماسه آفرین که تجسم وحدت ملی را با انسجام و همبستگی ستودنی خود در پای صندوق های اخذ رای در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر حماسه های انقلاب افزودند.

نظر به پایان رای گیری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به آگاهی عموم مردم شریف، رسانه های جمعی و خبرگزاری ها می رساند، در خصوص نتایج آراء حوزه های انتخابیه ملاک عمل اطلاعیه رسمی ستاد انتخابات کشور است.

فرصت را مغتنم شمرده، از همه کسانی که از ساعات آغاز روز رای گیری با دل هایی مملو از ایمان و عشق به آرمانهای حضرت امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یافتند، صمیمانه سپاسگزاری می نماییم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان