اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. اسفند 1395 - 21:55   |   کد مطلب: 24074
معاون حوزه علميه همدان از برگزاري همايش فاطمي با حضور 400 نفر از مبلغان استان خبر داد.
برگزاري همايش فاطمي با حضور 400 نفر از مبلغان استان همدان

به گزارش صبح الوند،حجت‌الاسلام حجت‌الله کشوری‌دلاور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه همایش فاطمی در تاریخ هفتم اسفند در همدان برگزار می‌شود، اظهار کرد: هدف از برگزاری همایش بررسی ولایت‌مداری در سیره فاطمی است.

 

وی با بیان اینکه 400 نفر در این همایش حضور دارند، افزود: از این تعداد 350 نفر را برادران و 50 نفر را خواهران تشکیل می‌دهند که همه افراد از مبلغان استانی هستند که در طرح هجرت و در مساجد حضور داشته‌اند.

 

معاون حوزه علمیه همدان با اشاره به اینکه افراد در منبرهای خود به ایراد سخن در خصوص ولایت‌مداری در سیره فاطمی می‌پردازند، گفت: بررسی مسائل روز و تحلیل درست مسائل با نگاه کارشناسی از جمله اقدامات است.

 

وی با تاکید بر اینکه این دومین نشست ویژه مبلغین است که در استان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: با توجه به فرموده رهبری که حوزه علمیه باید انقلابی بماند با موضوع ولایت‌پذیری وارد میدان شده‌ایم.

 

کشوری دلاور با تاکید بر اینکه این طرح شامل کسانی می‌شود که از تحصیل فارغ شده‌اند و به عرصه تبلیغ وارد شده‌اند، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد برگزاری یک نشست در ابتدای سال آینده هستیم.

 

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 9:30 و با سخنرانی حجت‌الاسلام طائب از اساتید حوزه علمیه آغاز می‌شود، افزود: در بخش دیگر آیت‌الله ‌موسوی به سخنرانی می‌پردازد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان