اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. اسفند 1395 - 23:38   |   کد مطلب: 24094
رئیس اتاق اصناف استان همدان در رابطه با تغییر کاربری برخی فروشگاه‌ها که در شب عید اقدام به فروش آجیل می‌کنند گفت: در این زمینه ۳۰ واحد صنفی در سه روز گذشته پلمب شد.
رئیس اتاق اصناف همدان:

به گزارش صبح الوند،  حمیدرضا فرسایی‌وحید در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: طرح بازرسی اتاق اصناف از فروشگاه‌های عرضه آجیل از 15 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد که هدف از این بازرسی‌ها رضایت‌مندی مردم و کنترل فروشگاه‌های عرضه محصول است.

فرسایی‌وحید در رابطه با قیمت‌های آجیل موجود در بازار عنوان کرد: در حال حاضر قیمت آجیل در بازار افزایش چشم‌گیری ندارد و بالارفتن 4 الی 5 درصدی قیمت آجیل نیز هر ساله اتفاق می‌افتد.

رئیس اتاق اصناف استان همدان در رابطه با واردات آجیل، افزود: بادام هندی آجیل عید جز اقلامی است که تولید داخل نداشته و اگر به صورت قانونی وارد کشور شود عرضه آن در بازار مشکلی ندارد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته میزان تقاضای آجیل شب عید مردم به مناسبت ایام فاطمیه کم بود که امسال با پشت‌سر گذاشتن این ایام میزان تقاضای مردم برای تهیه آجیل شب عید زیاد است.

فرسایی وحید با بیان اینکه 30 فروشگاه در استان به علت تغییر کابری پلمب شد افزود: این فروشگاه‌ها که در طول سال میوه یا اقلام دیگر عرضه می‌کنند در ایام نزدیک نوروز تغییر کاربری و اقدام به فروش آجیل می‌کنند.

وی تصریح کرد: طبق قانون 28 برای واحدهایی صنفی که تغییر شغل داده‌اند اخطاریه صادر می‌شود که با عدم توجه این واحدها پلمب می‌شوند و در این راستا در سه روز گذشته 30 واحد صنفی متخلف پلمب شده‌اند.

فرسایی وحید با اشاره به برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات، بیان کرد: این نمایشگاه از 3 تا 8 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان دایر است که بخشی از واحدهای تولیدی مطرح در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند.

وی در رابطه با برگزاری نمایشگاه فصلی اظهار داشت: این نمایشگاه از 16 تا 20 اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان دایر است که غرفه‌داران با عرضه آجیل و شیرینی در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف استان همدان با بیان اینکه سامانه پیامکی 1000127 راه برقراری ارتباط مردم با اتاق اصناف استان است، افزود: این سامانه پیامکی حتی در ایام نوروز نیز فعال است که مردم می‌توانند گزارشات خود را از طریق این سامانه به ما ارائه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان