اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. تير 1396 - 10:13   |   کد مطلب: 25842
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف همدان:
۱۳۱ واحد صنفی در همدان پلمب شدند
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه در سه‌ماهه نخست امسال ۱۳۱ واحد صنفی در همدان پلمب شده‌اند، گفت: ۲ هزار و ۳۳۸ شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۰۰۰۱۲۷ به اتاق اصناف همدان گزارش شده است.
۱۳۱ واحد صنفی در همدان پلمب شدند

به گزارش صبح الوند،  حسین یوسفی  در کمیسیون فرعی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان، اظهار داشت: اتاق اصناف از سال 94 جز بازرس‌های قضایی برای کشف کالای قاچاق از صنف‌ها نیست.

وی افزود: امسال فقط در یک مورد با درخواست سازمان صنعت و معدن برای بازدید و بازرسی از فروشگاه‌های لوازم‌خانگی و تلفن همراه کارشناس اتاق اصناف نیز شرکت کرد.

یوسفی با بیان اینکه در سه‌ماهه نخست امسال 2 هزار و 338 شکایت از طریق سامانه پیامکی 1000127 به اتاق اصناف همدان اعلام شده است، گفت: از این تعداد شکایت 916 تخلف محرز و 601 مورد به رضایت‌مندی منجر شد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه 191 مورد تخلف به اداره تعزیرات حکومتی استان همدان ارجاع داده شد، تأکید کرد: 131 اخطار پلمب صادر شد و این واحدها پلمب شدند.

رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: در سه‌ماهه نخست امسال در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز 334 پرونده تشکیل شد.

وی افزود: از تعداد 334 پرونده تشکیل شده در تعزیرات حکومتی 333 پرونده مخدومه و میزان محکومیت برای متخلف‌ها 32 میلیارد ریال بود.

مرضیه یونسی با بیان اینکه تشکیل پرونده‌های تخلف در سه‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 35 درصد افزایش داشت، گفت: در سال گذشته 248 پرونده تخلف وارد اداره تعزیرات حکومتی شد.

رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: از تعداد 248 پرونده 214 پرونده مخدوم و میزان محکومیت‌ها 21 میلیارد ریال بود.

یونسی با تأکید بر اینکه امروزه با موضوع بیوتروریسم مواجه هستیم، بیان کرد: در گشت‌های مشترک تعزیرات، علوم پزشکی، نیروی انتظامی و سازمان بازرگانی اولویت بازدید با مواد غذایی و لوازم‌آرایشی بهداشتی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان