اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. اسفند 1395 - 13:47   |   کد مطلب: 24157
فردی که از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار غیر مجاز تصاویر کرده بود توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان شناسایی و دستگیر شد.
هتک حیثیت هوو به دلیل کینه و دشمنی!

به گزارش صبح الوند، سرهنگ اکبر امینی در گفتگو با صبح الوند با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان همدانی مبنی بر انتشار غیر مجاز تصاویر شخصی ، به پلیس فتا مراجعه و خواستار رسیدگی به موضوع را داشته که شناسایی عامل یا عاملین مزاحمت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

رئیس پلیس فتا همدان افزود در تحقیقات اولیه مشخص گردید شاکی از طریق چند تن از دوستان خود متوجه شده است که عکس های شخصی خود  با عناوین بسیار رکیک در صفحه ای در یکی از شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است .

 

این مقام انتظامی فرمود: کارشناسان این پلیس با حساسیت نسبت به پیگیری موضوع مطروحه اقدام و با بکار گیری شگرد های خاص فنی و پلیسی،  مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام  محترم قضایی نهایتا متهم دستگیر شد.

 

سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم که همسر دوم شوهر شاکی بود بدواً منکر بزه ارتکابی بوده و سعی در کتمان حقیقت داشت که با ارائه مستندات علمی لب به اعتراف گشوده و صراحتاً به موضوع انتشار غیر مجازتصاویر شاکی اعتراف و هدف از این کار را کینه و دشمنی با شاکی بیان کرد.

 

رئیس پلیس فتا همدان  در این زمینه هشدار داد: طبق قانون جرایم رایانه‌ای درج هرگونه مطالب کذب و دروغین علیه دیگران که موجب هتک حرمت آنان در فضای اینترنتی شود و نیز انتشار اطلاعات خصوصی، تصاویر و فیلم‌های شخصی دیگران بدون اطلاع آنها در اینترنت جرم تلقی شده و با عاملان آن برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

 

وی در انتها از هموطنان عزيز خواست در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس  WWW.Cyderpolice.ir بخش مرکز فوريت هاي سايبري ، لينک ثبت گزارش هاي مردمي و يا با شماره تلفن 2182674 با ما در ميان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان