اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. اسفند 1395 - 10:40   |   کد مطلب: 24384
مادر شهید احمدی روشن با بیان اینکه دوست دارد همیشه در لحظه سال تحویل بر سر مزار فرزند شهیدش باشد گفت: امیدوارم در سال جدید همه با بصیرت بر سر صندوق های رای حاضر شویم و صادقانه ترین فرد را انتخاب کنیم.
مادر شهید احمدی روشن

به گزارش صبح الوند،صدیقه سالاریان در گفتگو با صبح الوند،  به بیان بهترین اتفاقی که در سال 95 انتظار داشت رخ دهد اشاره  و گفت: بهترین اتفاقی که ما منتظرش هستیم با این اوضاع جامعه فقط ظهور امام زمان(عج) است.

 

*همیشه اولین تبریک سال جدید را مصطفی به من می گفت

 

مادر شهید احمدی روشن با بیان اینکه همیشه اولین تبریک سال نو را مصطفی شهید به وی می گفت افزود: معمولا تا وقتی که مصطفی بود  ابتدا وی و سپس  فرزندان دیگرم  سال را تحویل میگفتند و بعد از شهادت مصطفی دیگر دوستانش  پیشی می گیرند برای زنگ زدن و تبریک گفتن که از همه ممنون هستم.

 

 وی با بیان اینکه همیشه سال تحویل بر سرمزار شهید احمدی روشن می روند گفت: از سال شهادت مصطفی هر سال لحظه سال تحویل پیش خود شهید در امامزاده علی اکبر چیذر هستیم.

 

*تولد نوه دختری ام بهترین هدیه در سال 95 برایم بود

 

مادر شهید احمدی روشن به بیان بهترین هدایایی که در سال 95 گرفته است پرداخت و گفت: در سال  94 و 95 خداوند  هدیه هایی به من داد که خیلی خوشحال شدم و منتظرشان بودم و تولد دو نوه دختری ام به نام های کیمیا سادات و سیدحسین بود که این تولدها بسیار برای خانواده  خوشایند بود.

 

وی به بیان مهمترین آرزویی که در سال 96 انتظار دارد رخ دهد پرداخت و گفت: مهمترین آرزویم در سالی که در پیش داریم این است که  با سلامتی رهبر عزیز باشد و امیدوارم خدا به مردم کمک کند که با بصیرت در انتخابات شرکت کنند و بهترین گزینه ای که هم مورد رضای خداوند و اقا امام زمان(عج) باشد و از همه مهمتر بتواند به این مردم صادقانه خدمت کند انتخاب کنیم.

 

سالاریان در خصوص خاطراتش از سالهای تحویل گفت:  ما سال تحویل های زیادی را با بچه ها کنار هم بودیم مخصوصا از سال 87 که ما آمدیم تهران پیش مصطفی و تا سال 90 بهترین سال تحویل های ما این 4 سال بود که هر طور بود مصطفی سال تحویل را با خانمش  پیش ما بودند.

 

مادر شهید احمدی روشن به بیان خاطره ای از شهید در ایام نوروز پرداخت و گفت: خاطرم هست سال 85 بود که فردای سال تحویل مصادف با اربعین بود و آن سال چون مصطفی در سایت هسته ای نطنز به غنی سازی سه و نیم درصد دست پیدا کردند مرخصی نداشت و ما سال تحویل را  پیش مصطفی رفتیم و آن سال شهید گفت درسته که بهارطبیعت است ولی یادتان نرود امروز اربعین حسینی و تا پایان ماه صفر تبریک عید را به کسی نگویید.

 

وی در پایان با ابراز خرسندی از اینکه فرزندش شهید شاخص شهرستان همدان در سال 96 معرفی شده است گفت: با اینکه خودم یزدی هستم اما همیشه گفته ام مصطفی همدانی است و بسیار خوشحالم که شهید شاخص شهر خودش شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان