اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. فروردين 1396 - 13:29   |   کد مطلب: 24567
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان:
امسال 15 هیأت ورزشی در همدان روساي خود را خواهند شناخت
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در سال 96 دوره چهارساله فعاليت 15 هیأت ورزشی در همدان به پایان می‎رسد كه روساي جدید آنها مشخص خواهند شد.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان

به گزارش صبح الوند، علی ضمیری‌کامل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی استان همدان در سال جدید، اظهار کرد: سال 96 سال پرترافیکی برای مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی استان است و قریب به 15 هیأت ورزشی به طور حتم دستخوش تغییرات می‌شوند.

 

وی ادامه داد: چهار هیأت ورزشی به صورت سرپرست اداره می‌شوند که باید در این سال مجامع انتخاباتی آنها به پایان برسد که این هیأت‌ها شامل هندبال، ورزش‌های همگانی، ورزش ناشنوایان و گلف است.

 

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در 11 هیأت دیگر نیز پایان دوره چهارساله رؤسای آنها را شاهد هستیم، بیان کرد: در سال جاری دوره چهارساله فعالیت روسای هیأت‌های دو ومیدانی، کاراته، جودو، سوارکاری، شطرنج، روستایی، اسکی، اسکواش، بسکتبال، دوچرخه سواری و نابینایان به اتمام خواهند رسید.

 

وی اضافه کرد: البته باید دید سیاست اداره کل و فدراسیون‌های مربوطه چگونه است و آیا این هیأت‌ها با سرپرست سال جاری را به پایان خواهند رساند یا اینکه بلافاصله مجامع انتخاباتی آنها برگزار خواهد شد.

 

ضمیری‌کامل سال 95 را نیز سال خوبی برای برگزاری مجامع هیأت‌ها عنوان کرد و افزود: در سال 95، مجمع انتخاباتی تعداد 11 هیأت مجمع ورزشی برگزار شد که اکثر آنها در نیمه دوم سال بودند.

 

وی یادآور شد: ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی، تیراندازی، ژیمناستیک، تنیس، کوهنوردی، والیبال، پینگ‌پنگ، انجمن‌های ورزشی، ژیمناستیک، کشتی و فوتبال هیأت‌هایی بودند که رئیس چهارساله خود را شناختند.

 

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد: البته مجامع انتخاباتی هیأت‌های گلف و ورزش‌های همگانی قرار بود که در سال 95 برگزار شود که به دلیل کمبود زمان به سال 96 موکول شد.

 

وی گفت: در سال 95 نیز قریب به 20 هیأت مجامع سالیانه خود را برگزار کردند که قطعاً این روند در سال جدید تداوم یافته و البته افزایش خواهد داشت.

 

ضمیری‌کامل خاطرنشان کرد: استان همدان در برگزاری مطلوب مجامع انتخاباتی و سالیانه هیأت‌های ورزشی، از استان‌های پیشتاز کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان