اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. فروردين 1396 - 10:40   |   کد مطلب: 24651
تاکید رییس شورای شهر همدان در صحن شورا :
ایجاد نهضت آسفالت با مدیریتی جهادی در سطح شهر
رییس شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: شهرداری همدان باید با حرکت و مدیریت جهادی نهضت آسفالت را در شهر راه اندازی کند

به گزارش صبح الوند، رضا میرزایی در جلسه صحن شورا با انتقاد از خرابی وضعیت آسفالت معابر سطح شهر خطاب شهرداری همدان اظهار کرد : لازم است مدیریت شهری نسبت به رفع این خرابی در راستای رضایت شهروندان اقدامی جهادی داشته و نهضت آسفالت راه اندازی کند.

 

 میرزایی با بیان اینکه در اجرای آسفالت باید نظارت دقیق صورت پذیرد گفت :کیفیت در اجرای آسفالت حائز اهمیت بوده واین مقوله در اجرای طرح آسفالت باید مورد توجه قرار گیرد و نظارت خوبی صورت پذیرد.

 

وی همچنین به مصوبه شورای اسلامی شه رهمدان در خصوص همکاری شهردری در خصوص ساخت بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب در همدان تاکید کرد : مرکز مطالعات و پژوهش های شورا باید در اسرع وقت با برگزاری جلساتی با حضور متولیان امر این موضوع را به سرانجام برسانند.

 

رییس کمیسیون اقتصاد سرمایه گذاری و گردشگری شورا هم با انتقاد از اینکه کارهای اساسی خوبی در بین مدیران استان صورت نمی گیرد گفت : احداث بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب باید با جدیت پیگیری شود و به نتیجه برسد.

 

محمد تبریزی با بیان اینکه نباید از فرصت احداث این بیمارستان تخصصی غافل شد افزود : اگر این پروژه در همدان اجرا شود اتفاق بزرگی رخ داده و علاوه بر درمان بیماران و پوشش استانهای همجوار ، همدان می تواند در سطح جهان مطرح شود.

 

رییس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورا نیز با تاکید بر ادامه روند اجرای پروزه تقاطع غیر همسطح شهید همدانی گفت : با توجه به شروع سال جدید می طلبد هر چه سریعتر ادامه روند پروژه شروع شود.

 

حمیدرضا طبی مسرور نیز بر شروع اجرای طرح آسفالت معابر تاکید کرد و افزود : با توجه به اینکه هنوز بودجه کامل پروژه آسفالت ابلاغ نشده است اما باید منتظر ابلاغ نماند و هر چه سریعتر کار را اغاز کرد.

 

طبی مسرور اظهار کرد : لکه گیری های سطح شهر در مقیاس بسیار کم است و باید طرح به صورت کامل و با کیفیت انجام شود.

 

سید مجید موسوی دیگر عضو شورا به مصوبه شورا در خصوص احداث شهرک پزشکان اشاره کرد و گفت : اجرای پروژه علاوه بر ساماندهی وضعیت مطب پزشکان و ایجاد فضایی مناسب برای درمان ، می تواند در ایجاد گردشگری سلامت هم موثر باشد

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان