اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1396 - 12:39   |   کد مطلب: 26486
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان عنوان کرد:
برگزاری اکسپوی خوشنویسی محیط زیست در همدان
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از برگزاری اکسپوی خوشنویسی محیط زیست در همدان خبر داد.
برگزاری اکسپوی خوشنویسی محیط زیست در همدان

به گزارش صبح الوند، محمدرضا محمدی پیش از ظهر سه شنبه در نشست با اعضای انجمن خوشنویسان استان همدان گفت: آثار بخش پیشکسوتان و آثار برگزیده بخش مسابقه جشنواره خوشنویسی استان همدان در معرض نمایش و فروش قرار می گیرد.

 

محمدی افزود: این اقدام در راستای رونق اقتصاد هنر و ترویج حفظ محیط زیست از طریق تابلوهای خوشنویسی ارزشمند با مضامین محیط زیستی با برگزاری جشنواره خوشنویسی استان همدان صورت می گیرد.

 

محمدی ادامه داد: ورود تابلوهای خوشنویسی با موضوع محیط زیست به خانه ها و محافل خصوصی و عمومی، جلب توجه همگانی در حفظ محیط زیست با زبان نافذ هنر و انتقال حس هنرمندانه را موجب خواهد شد.

 

وی گفت: با پایان مراسم اختتامیه جشنواره خوشنویسی استان همدان در تاریخ ۲۹ شهریور ماه، نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره به مدت یک هفته دایر خواهد بود و در طی این مدت آثار در معرض نمایش و فروش برای علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

 

مهلت ارسال آثار به جشنواره خوشنویسی محیط زیست تمدید شد

 

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان نیز از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره خوشنویسی محیط زیست استان تا ۲۵ شهریور ماه خبر داد.

 

سعیده آقاخانی افزود: این جشنواره در ۵ رشته نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث و نقاشی خط با برگزاری مراسم در روز ۲۹ شهریور ماه در همدان برگزار می شود.

 

آقاخانی ادامه داد: موضوع جشنواره اشعار نو و کهن فارسی با موضوع محیط زیست، طبیعت و پاسداشت آن و متون دینی و سخنان بزرگان در نکوداشت و توصیف مواهب طبیعی است.

 

وی بیان کرد: هنرمندان خوشنویس ۱۸ سال به بالا می توانند در بخش مسابقه جشنواره شرکت کنند و آثار بخش پیشکسوتان و اساتید در نمایشگاه و فروشگاه آثار برگزیده در معرض فروش و نمایش قرار می گیرد و در کتاب جشنواره نیز به چاپ می رسد.

 

آقاخانی از هنرمندان خوشنویس سراسر کشور خواست با هدف جلب مشارکت همگانی در حفظ محیط زیست، به خلق آثار خوشنویسی با این مضمون بپردازند و تا مهلت تعیین شده آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی تاکید کرد: به آثاری که پس از ۲۵ شهریور ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان