اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. دى 1396 - 23:08   |   کد مطلب: 27947
رئیس هیات کشتی شهرستان تویسرکان با اشاره به شایعات متعدد در مورد درگذشت ناگهانی"ابوالفضل چهاردولی" ملی پوش تیم جوانان کشتی ، گفت: بر اساس نظر رسمی و پزشک متخصص مغز و اعصاب ، علت فوت خونریزی مغزی به علت "مالفورماسیون" اعلام شده است.

به گزارش صبح الوند، محمد علی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکاناظهار داشت: برخی شایعاتی که در چند روز اخیر در مورد علت فوت ابوالفضل چهاردولی منتشر شده به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: بنده بیش از 10 سال مربی ابوالفضل بودم و علاوه بر رابطه ورزشی، رابطه بسیار نزدیک عاطفی با وی داشتم و به جرات می‌گویم که این ورزشکار به هیچ وجه اهل استفاده از مواد نیروزا و مکمل‌های ورزشی نبود.

بیات با اشاره به مقام‌های کسب شده توسط این کشتی گیر جوان تویسرکانی گفت: ابوالفضل چهاردولی عناوینی همچون سومی مسابقات نونهالان کشور در سال 87 به میزبانی ارومیه، سومی مسابقات نوجوانان روستائیان کشور به میزبانی همدان، دومی مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان کشور به میزبانی مازندران، سومی مسابقات جوانان کشور به میزبانی کرمانشاه در سال 92 و دومی مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان کشور در سال 69 به میزبانی مازندران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی افزود: این کشتی گیر 23 ساله تویسرکانی به صورت مرتب در اردوهای تیم ملی نونهالان و جوانان کشور حضور داشت و دهم دیماه امسال نیز راهی مسابقات آزاد(اوپن) بزرگسالان کشور بود.

به گزارش تسنیم، ابوالفضل چهاردولی کشتی گیر 23 ساله تویسرکانی روز پنج شنبه به دنبال احساس سردرد و سرگیجه شدید به بیمارستان ولی عصر(عج) تویسرکان منتقل شد اما پس از ساعتی به کما رفت و به دنبال آن به بیمارستان امام حسین(ع) شهر ملایر انتقال داده شد و پس از دو بار ایست قلبی و انجام عملیات احیا، شامگاه جمعه درگذشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان