اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. بهمن 1396 - 23:42   |   کد مطلب: 28504
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اسدآباد گفت: بر اثر نشت گاز دو واحد مسکونی و چندین واحد تجاری در شهر اسدآباد تخریب و تعدادی از افراد مصدوم شدند.

به گزارش صبح الوند، سیدمیرزاآقا محجوب در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: در این حادثه که در ساعت 16:57 دقیقه بعدازظهر امروز رخ داد، یک واحد مسکونی به صورت 100 درصد و واحد مسکونی دیگر 50 درصد تخریب و 12 واحد تجاری دچار خسارت شده اند.

وی با بیان اینکه آتش نشانی شهرداری اسدآباد هم اکنون در حال آواربرداری است، افزود: علت این انفجار به احتمال بسیار نشت گاز بوده و هنوز با قطعیت نمی توان علت این حادثه را اعلام کرد.

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان اسدآباد هم در گفت‌وگو با ايسنا، از مصدوم شدن 4 نفر در این حادثه انفجار خبر داد و اظهار كرد: بعد از انجام اقدامات اولیه دو نفر از مصدومان به استان اعزام شدند.

مهدی بسطامی با اشاره به انفجار گاز در واحد مسکونی در اسدآباد که موجب تخریب چند واحد تجاری هم شده بود، گفت: در این واحدها 4 نفر زیر آوار بودند که یکی از آنان خانم و مابقی آقا بودند.

وی تصریح کرد: بعد از بیرون آوردن افراد از زیر آوار به بیمارستان منتقل شدند که حال دو نفر از آنان وخیم است و دو نفر دیگر به‌صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس فوریت‌های پزشکی اسدآباد خاطرنشان كرد: این حادثه در ساعت 16:30 در جنب مسجد جامع شهر و آب‌انبار رخ‌داده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان