اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1396 - 21:25   |   کد مطلب: 28574
نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: طرح ساماندهی جاده تویسرکان به همدان از مسیر گنجنامه به عنوان طرح ویژه اقتصاد مقاومتی شهرستان تویسرکان در نظر گرفته شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمد مهدی مفتح شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: توسعه گردشگری به عنوان یکی از مزیت‌های شهرستان تویسرکان از مهمترین راهکارها برای توسعه تویسرکان و گسترش فرصت‌های متنوع شغلی به شمار می‌رود.

وی افزود: اکون جاده تویسرکان به جوکار بجز گردنه خیر آباد و 15 کیلومتر اول جاده تویسرکان به کنگاور(تا سه راه فرسفج) چهار خطه شده و به خروج شهرستان تویسرکان از بن بست جغرافیایی کمک زیادی کرده است.

مفتح با اشاره به اینکه مراحل اجرایی طرح چهار خطه کردن جاده تویسرکان به کنگاور در پنج کیلومتر بعد از سه راهی فرسفج نیز دهه فجر امسال آغاز شد تصریح کرد: برای بهره‌برداری از 15 کیلومتر ابتدایی این جاده اعتباری افزون بر 20 میلیارد تومان هزینه شد و برای اجرای قطعه بعدی به مسافت پنج کیلومتر نیز اعتباری در حدود 10 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی تاکید کرد: راه ارتباطی تویسرکان به کنگاور در سال‌های گذشته و اخیر همواره یکی از محورهای حادثه خیز و پر تصادف بوده که چهار خطه کردن آن علاوه بر کاهش میزان تصادف‌ها موجب توسعه زیر ساخت‌های گردشگری شهرستان تویسرکان نیز می‌شود.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت بیان کرد: طرح ساماندهی جاده تویسرکان به همدان از مسیر گنجنامه به عنوان طرح ویژه اقتصاد مقاومتی شهرستان تویسرکان در نظر گرفته شده و اکنون مرحله اول مطالعه آن در حال اجرا است.

مفتح تصریح کرد: سد خرمرود به عنوان یک طرح حیاتی برای شهرستان تویسرکان در سال‌های قبل و در حالی که سیاست دولت به سمت و سوی احداث سد در کشور بود مورد پیگیری قرار نگرفت اما با پیگیری‌های مستمر، این طرح نیز به چرخه امور عمرانی و اجرایی برگشت.

وی گفت: اکنون با به‌کارگیری روش حضور بخش خصوصی(فاینانس داخلی) در اجرای طرح ساخت سد خرمرود، شاهد بهره‌برداری سریعتر از این سد در مقایسه با زمانی خواهیم بود که این طرح به صورت صد در صدی و با توجه به کمبود اعتبارات مالی از سوی دولت دنبال شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان