اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. فروردين 1397 - 11:51   |   کد مطلب: 29156
مدیر درمان تامین اجتماعی همداناجرای طرح هتلینگ بیمارستانی در دو بیمارستان آتیه همدان و دکتر غرضی ملایر خبر داد و افزود: ٤٥ تخت بستری به بیمارستان‌های تابعه اضافه شده و نیروی انسانی مورد نیاز جذب شده است.

به گزارش صبح الوند، علیرضا صفری با بیان اهمیت تکریم ارباب رجوع، ازاقداماتی در دو حیطه فرآیندی و ساختاری که منجر به افزایش رضایت‌مندی ارباب رجوع می‌شود، سخن گرفت.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ساختاری، بیان کرد: اجرای طرح هتلینگ بیمارستانی در دو بیمارستان آتیه همدان و دکتر غرضی ملایر از جمله اقدامات است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از افتتاح رسمی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان رزن خبر داد و در ادامه راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان دکتر غرضی ملایر را که در آستانه افتتاح رسمی است، از دیگر اقدامات برشمرد.

 

وی با بیان اینکه بخش MRI بیمارستان آتیه همدان راه اندازی شده که در آستانه افتتاح رسمی است ، افزود: بخش اورژانس بیمارستان آتیه همدان باز سازی کامل شده است.

 

دکتر صفری با اشاره به کلنگ‌زنی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار خاطرنشان کرد: مراحل مقدماتی اداری به منظور ساخت پلی‌کلینیک تخصصی شهرستان ملایر انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه دستگاه دیجیتال رادیوگرافی در شهرستان تویسرکان راه‌اندازی شده است، گفت: بازسازی کامل بخش زنان و زایمان بیمارستان آتیه همدان از دیگر اقدامات بوده است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به بازسازی کامل بخش اطفال بیمارستان دکتر غرضی ملایر، افزود: ٤٥ تخت بستری به بیمارستان‌های تابعه اضافه شده و  نیروی انسانی مورد نیاز جذب شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان