اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مرداد 1397 - 18:03   |   کد مطلب: 29675
رییس شورای شهر همدان:
پیاده راه سازی 4 خیابان اصلی همدان
رئیس شورای شهر همدان از پیاده راه سازی چهارخیابان اصلی دیگر طی سال آینده خبر داد و تصریح کرد: امسال با پروژه آرام سازی بلوار ارم بار فرهنگی مناسبی ایجاد خواهد شد

به گزارش صبح الوند، صبح امروز ابراهیم مولوی رئیس شورای شهر همدان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: خوشبختانه در سال گذشته کمترین چالش را با اصحاب رسانه داشتیم.

وی با بیان اینکه امروزه همدان تبدیل به کارگاه عمرانی شده است افزود: طی سه سال گذشته پروژه پیاده راه سازی آغاز شد و امروزه با تلاش های فراوان شهردار همدان درحال پیشرفت است و پروژه ها به نحو احسن درحال تکرار است.

مولوی با اشاره بر اینکه رسانه ها باید به کمک شورای شهر أمده و در راستای بیان خدمات به افکار عمومی جامعه بپردازند ادامه داد: در آخرین جلسه خود با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور  برای اولین بار از وزیر مسکن درباره پیاده راه سازی همدان سوال کرد که چه پروژه ای است که سر و صدا کرده و از حجم بزرگی پروژه بی اطلاع بودند که ما باید در قالب کارهای مختلف به تبیین ابعاد این محور فرهنگی بپردازیم.

 وی در پایان از پیاده راه سازی چهارخیابان اصلی دیگر طی سال آینده خبر داد و تصریح کرد: امسال با پروژه آرام سازی بلوار ارم بار فرهنگی مناسبی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان