اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. آذر 1397 - 11:16   |   کد مطلب: 30261
معاون عمراني فرمانداري همدان خبر داد :
مسيرهاي دسترسي به گلزارهاي شهدای همدان مناسب سازي مي شود
معاون عمراني فرمانداري همدان گفت: شهرستان همدان پيشرو در ساماندهي گلزار هاي شهدا در سطح استان و کشور است

به گزارش صبح الوند، رضا زماني در کارگروه ساماندهي گلزارهاي شهداي شهرستان همدان ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان گفت : 2هزار و 521 مزار مطهر شهيد در 69 گلزار شهيد شهري و روستايي شهرستان همدان ساماندهي شده است .

 

معاون عمراني فرمانداري همدان افزود : مزار 2 هزار 436 شهيد عادي، 77 شهيد گمنام و 8 شهيد مدافع حرم در شهرستان همدان ساماندهي شده است .

 

وي خاطر نشان کرد : پس از ساماندهي گلزار و مزار شهداي شهرستان نگهداري از اين مزار ها در شهر به شهرداري و در روستا ها به دهياري ها سپرده شده است .

 

اين مقام مسئول از روند اجرايي تکميل مسير يادمان شهداي گمنام ميدان ميشان همدان خبر داد و تصريح کرد : دو يادمان شهداي گمنام نيروي انتظامي و ميدان ميشان شهر همدان در حال تکميل است .

 

وي با اشاره به اقدامات انجام شده در ساماندهي گلزار شهداي شهرستان همدان گفت : با توجه به موقعيت گلزار شهداي گمنام ميدان ميشان مراجعه ميهمانان و زائران داخلي و خارجي لزوم تکميل مسير اين يادمان بسيار مهم است .

 

زماني تصريح کرد : معاونت امور عمراني استانداري همدان در سال جاري اعتباري براي تکميل يادمان شهداي گمنام تخصيص داده همچنين امکان تعريف رديفي جديد در تخصيص هاي سال آينده از طريق کميته برنامه ريزي نيز وجود دارد .

 

وي خاطر نشان شد : ساماندهي  امور عمراني گلزار شهداي شهرستان به پايان رسيده و مسائل روبنايي از قبيل روشنايي و انتقال آب به چند گلزار شهيد در روستا هاي شهرستان در دست بررسي و اجرا است .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان