اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. آذر 1397 - 8:35   |   کد مطلب: 30287
نشست اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با سپاه استان جهت افزایش همکاری و هماهنگی دو نهاد در راستای حفاظت بهتر مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در محل فرماندهی سپاه انصارالحسین همدان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، در این نشست که مسئولان سپاه استان و معاونین و مدیران استان و شهرستان ملایر حضور داشتند، شیوه نامه رسیدگی و حل اختلافات مابین دستگاه های نظامی با سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغی مقام معظم رهبری تبیین گردید.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در خصوص نتایج این نشست گفت: در این جلسه با توجه به وجود پادگان امام علی (ع) در منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر، مقرر گردید که گروه 43 امام علی (ع)، در تامین امنیت و منابع آب و غذای وحوش منطقه حفاظت شده لشگردر، همکاری گسترده تری با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر و اداره کل داشته باشند.

 

سید عادل عربی افزود: همچنین مقرر شد اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر با کمک اداره کل و سپاه استان، نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی برای کارکنان کادر و وظیفه پادگان امام علی (ع) و سپاه ناحیه و همکاری های بعدی به منظور حفظ گونه های حیات وحش و نیز زیستگاه طبیعی آنها و جلوگیری از تخریب و حریق در آن منطقه  اقدام کرده و هماهنگی های بعدی بین دو دستگاه بیش از پیش گسترش یابد.

 

وی اظهار کرد: همچنین سپاه استان تضمین کرد همکاری لازم گروه مهندسی امام علی (ع) به منظور تامین آب وحوش و همکاری لازم در مواقع احتمالی بروز حوادث و درگیری محیط بانان با شکارچیان برقرار گردد.

 

وی ضمن قدردانی از رویکرد سازنده و موثر سپاه استان در حفظ محیط زیست، گسترش همکاری ها در همه زمینه ها به منظور حفظ زیستگاه ها و حیات وحش استان در همه وسعت جغرافیای استان را خواستار شد و از مردم خواست که شماره 1540 را برای انعکاس تخلفات محیط زیستی به خاطر بسپارند.

 

گفتنی است شیوه نامه رسیدگی و حل اختلافات مابین دستگاه های نظامی با سازمان حفاظت محیط زیست سال 1388 توسط مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوای ستاد نیروهای مسلح ابلاغ گردید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان