اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1398 - 9:09   |   کد مطلب: 30987
همزمان با روز جهانی کار و کارگر ، در مراسمی که با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان ، پرسنل آرامستان موقوفه باغ بهشت شهر همدان و خانواده های آنها برگزار شد، از کارگران شاغل در این آرامستان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

به گزارش صبح الوند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان ضمن تجلیل از کارگران شاغل در آرامستان موقوفه باغ بهشت شهر همدان افزود: این شغل یکی از شغل‌های ضروری و البته سخت جامعه است .

 

نوروزی با بيان اهميت جايگاه زحمت كشان جامعه و كارگران سخت كوش نكوداشت روز جهاني كار و كارگر را به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي دانست و افزود : اين روز فرصتي مغتنم و بي نظير است تا به تأسي از پيامبر اعظم (ص)، زحمات بي بديل آنان را ارج نهيم.

 

وی افزود: در خصوص شرایط کار در محیط آرامستان بارها صحبت‌هایی شده اما آنچه در مورد آرامستان موقوفه باغ بهشت همدان و کارکنان آن مشاهده می‌شود، این است که مدیریت این آرمستان با تلاش قابل توجه، شرایط خوبی را برای شهروندان و زائرین اهل قبور بوجود آورده است.

 

حمید رضا نورزی در این مراسم به اهمیت کار و جایگاه پرسنل آرمستان از منظر معنوی پرداخت و اظهار داشت: زحمات و سختی شغل پرسنل آرامستان ها انکار ناپذیر و غیر قابل جبران است.

 

وی افزود: این تقدیر در راستای افزایش قدرت روحیه و انگیزه کاری برای همه همکاران به خصوص گروهی که زحمات ویژه و خاص در این حوزه دارند، می باشد.

 

اضافه می‌شود، در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایی از کارگران شاغل در بخش‌های مختلف آرامستان موقوفه باغ بهشت شهر همدان تقدیر شد.

روز ۱۱ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی کارگر در تقویم ثبت شده است و لازم به ذکر است آرامستان موقوفه باغ بهشت همدان به مساحت 107 هكتار در سال 42 از طرف واقف خيرانديش مرحوم "محسن قره گوزلو" و با تدبير و درخواست آيت‌ا... آخوند ملاعلي معصومي همداني برای دفن اموات وقف شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان