اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. آذر 1399 - 8:57   |   کد مطلب: 34403
روز گذشته در جلسه ای با حضور سید سعید شاهرخی، استاندارهمدان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان همدان برگزار شد.
حمزه لوئی مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان شد

به گزارش صبح الوند،  در جلسه ای با حضور سید سعید شاهرخی، استاندارهمدان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان برگزار شد.

شاهرخی استاندار همدان در این جلسه با اشاره به نقش تاثیرگذار سازمان تامین اجتماعی در خدمت به مردم و توسعه تامین اجتماعی کشور گفت: در شرایط امروز که تحریم‌های ظالمانه آمریکا را درکشور شاهد هستیم تامین اجتماعی با حمایت از واحدهای تولیدی می تواند کمک بزرگی به جهش تولید در کشور و استان داشته باشد و باعث رونق تولید شود.

وی ادامه داد: با وجود همه محدودیت ها، سازمان تامین اجتماعی استان همدان، در سال‌های گذشته همراهی و همکاری خوبی داشته‌ است.

شاهرخی افزود: با شرایط اقتصادی و اجتماعی موجود جامعه امیدواریم تحولاتی در این زمینه در سازمان تامین اجتماعی با مدیریت صورت گیرد و با رضایتمندی مردم همراه باشد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه انتظار می‌رود سازمان تامین اجتماعی بتواند تعامل و همکاری خوبی با مردم، کارفرمایان و بخش خصوصی داشته باشد؛ گفت: استان همدان یکی از استان‌ هایی است که دارای شاخص‌های برجسته ای در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی اجتماعی و … در سطح کشوری است.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات جناب آقای نبوی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند سرکارخانم شهناز حمزه لوئی به عنوان مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان منصوب شدند.

حمزه لوئی از نیروهای باسابقه تامین اجتماعی است که در چند استان سابقه مدیریت داشته و اصالتی ملایری دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان