اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. دى 1399 - 10:50   |   کد مطلب: 34602
نداشتن زیر ساخت مناسب و نبود نظارت دقیق بر پروژه های خدمت رسانی شهرداری در مناطق حاشیه شهر باعث دوباره کاری و اسراف بیت المال می شود.

به گزارش صبح الوند، هنوز سه ماه از بتن ریزی جوی های بلوار میر سید علی همدانی توسط شهرداری منطقه 4 همدان زمان نگذشته که در اقدامی جالب مجدد تمام بتن های جوی کنده شده و در اطراف آنها ریخته شده است و ساکنان این محل از بوی لجن و راکد ماندن آب در این جوی ها شکایت داشتند.  

 

علی شعبانی یکی از کاسبان محل به خبرنگار ما گفت: با مسولین شهرداری که موضوع را مطرح کردیم گفتند به علت تفاوت عوارضی است که از بالای شهر و حاشیه شهر دریافت می شود.

 

وی افزود: تابستان کف سازی جوی های بلوار میر سید علی به طرز ناشیانه ای انجام شد که بیشتر کسبه هم اعتراض کردند که آب در جوی میماند و ایجاد لجن کرده است اما شهرداری توجهی نکرد.

 

 
این شهروند همدانی گفت: متاسفانه مجموعه های خدمت رسان نه مهندس ناظری دارند و نه تعهدی به کار خود و بتن را با دستگاه ریختن و رفتند و فقط بوی لجن مانده در جو برای ما باقی ماند و حالا بعد از گذشت سه ماه همان بتنی را که ریخته اند از جوی جدا می کنند و بیرون می ریزند.

 

 

بدون شک اگر شهرداری یا هر سازمان خدمت رسان دیگر قبل از انجام خدمات زیر سازی و هماهنگی های لازم را داشته باشد و کارها با نظارت بهتری صورت گیرد شاهد چنین هدر رفت بیت المال در سطح شهر نخواهیم بود. 

 

انتهای پیام/ آ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان