اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. خرداد 1394 - 23:10   |   کد مطلب: 10818
رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: مالکان خودروهای دارای مدل 1347 تا 1384 می توانند داوطلبانه نسبت به تحویل خودروی فرسوده و دریافت تسهیلات برای خرید خودروی جدید اقدام کنند.

به گزارش صبح الوند، سروان سید جواد حسینی رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: تردد خودروی های فرسوده در جاده های درون و برون شهری یکی از عوامل بروز سوانح رانندگی است بگونه ای که در یک سانحه به علت نداشتن استحکام اتاق یک خودرو به طور کامل از بدنه جدا شد و میزان خسارت وارده را افزایش داد.

وی اظهار کرد: خودروهای فرسوده در صورت داشتن نقص فنی اجازه تردد در معابر را نداشته در غیر اینصورت توسط ماموران راهور توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همدان افزود: اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده علاوه بر کاستن میزان سوانح و خسارت های ناشی از آن در کاهش آلودگی هوا نیز تاثیر مثبت داشته است.

وی گفت: مالکان خودروهای دارای مدل 1347 تا 1384 می توانند داوطلبانه نسبت به تحویل خودروی فرسوده و دریافت تسهیلات برای خرید خودروی جدید اقدام کنند.

حسینی اظهار کرد: محرز شدن اصالت وسیله نقلیه، روشن شدن، قابلیت تردد و پرداخت تمامی مطالبات دولتی را از شرایط اصلی برای تحویل گرفتن خودروهای فرسوده دانست.

وی افزود: در صورت تایید این مولفه ها از سوی کارشناس راهنمایی و رانندگی به متقاضی هزینه خودرو پرداخت شده همچنین مالک خودرو می توانند نسبت به دریافت ارایه تسهیلات اقدام کند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان