اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. خرداد 1394 - 9:05   |   کد مطلب: 11451
لغو يکباره تحريم های ظالمانه غرب خواست همه ملت ايران است و موکول شدن اين موضوع به بعد بازی جديدی است که طرف غربي راه انداخته است.
گزاره برگ ملت ایران یعنی لغو یکجای تحریم ها

به گزارش صبح الوند، یوسف مسعودیان در یادداشتی نوشت:

یکی از در خواست های ملت ایران از تیم مذاکره کننده هسته ای که مقام معظم رهبری درباره آنان فرمودند: " اینها فرزندان انقلاب و مأموران جمهوری اسلامی هستند که با تلاش فراوان در حال انجام دادن مأموریت سخت خود می باشند و هیچ کس نباید آنها را تضعیف کند، مورد توهین قرار دهد یا سازشکار بداند." این است که لغو تمامی تحریم‌ها به صورت یکجا و مختومه نمودن پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در شورای امنیت و بازگشت آن به حالت عادی شرط آغاز اجرای توافق جامع هسته‌ای باشد.

تیم مذاکره کننده ما باید بداند که:

1-در جريان مذاكرات هسته اي نتيجه بايد به گونه اي باشد كه در چهارچوب قوانين بين المللی و عزت مردم شریف ايران باشد.

2- تفاهم نامه اي كه در آن خون شهداي هسته ای چون مصطفی احمد روشن ها در آن لحاظ نشود محض خيانت است.

3- مذاكراتی كه به لغو همه تحريم های ظالمانه ختم نشود، باطل و بی نتيجه خواهد بود و نمی تواند خواسته‌ های كشور ما را برآورده كند.

4- ملت ایران اهل مذاكره و منطق هستند اما آن چه كه همه ايرانيان موافق آن هستند اين است كه ما زير بار زورگويی های آمريكا نخواهیم رفت.

5- کشور ما، مراکز علمی ما، بيماران ما، صنعت ما و... از اعمال تحريم های ظالمانه غرب بسیار لطمه ديده است. بنابراين مدعي هستيم که بايد خسارت هاي ايجاد شده از طريق تحريم نيز به ملت ايران پرداخت شود.

در پایان لازم است به بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامی كه فرمودند:" تحريم ها جزيي از مذاكرات است و نه نتيجه مذاكرات" اشاره کرده و بگوییم: هر گونه تفاهم بدون لغو همزمان همه تحريم ها نامشروع و هيچ كس از مردم ايران چنين توافقي را نخواهند پذيرفت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان