اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. اسفند 1394 - 10:32   |   کد مطلب: 17116
غرش موشك‌هاي سپاه مقتدر صاعقه‌وار بر سر دشمنان انقلاب اسلامي فرود آمد و بارقه اميد را در دل مستضعفان و يأس نوميدي را براي مستكبران و جهانخواران در پهنه گيتي به ارمغان آورد.
غرش موشك‌های سپاه، يأس و نوميدی را براي مستكبران به دنبال داشت

به گزارش صبح الوند، محمدجواد بيات با توجه به رزمایش اخیر موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در یادداشتی نوشت:

براي حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و ملي و تاريخي خويش نيازمند روحيه حماسي هستيم، روحيه‌اي كه در دوران دفاع مقدس موجب پديد آمدن افتخارات بزرگ شد.

بامدادان هجدهم اسفند سال هزار و سيصد و نود و چهار هجري شمسي جهان دوباره اقتدار و امنيت پايدار ايران اسلامي را با زعامت فرماندهي معظم كل قوا حضرت امام خامنه‌اي مدظله‌العالي با آزمايش و پرتاب موشك‌هاي بالستيك از سوي سبزپوشان هميشه ايستاده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به نظاره نشست.

اقدام توانمند و بازدارنده‌اي كه صلابت و ابهت ملت ايران را در توانايي اعتقادي و نظامي به رخ عالم كشاند.

غرش موشك‌هاي سپاه مقتدر صاعقه‌وار بر سر دشمنان انقلاب اسلامي فرود آمد و بارقه اميد را در دل مستضعفان و يأس نوميدي را براي مستكبران و جهانخواران در پهنه گيتي به ارمغان آورد.

هرچند اين اتفاق مبارك در ذائقه آمريكا و هم‌پيمانانش خوش نيايد اما سپاه به رسم پاسداري از انقلاب اسلامي خود را مكلف مي‌بيند تا توانايي موشكي و همه‌جانبه خود را كه در حقيقت توانايي ملت ايران است در معرض امتحان قرار دهد؛ مبادا روزي دشمن طمع‌ ورز چنگ و دندان نشان دهد. 

افتخار بر پاسداراني كه تاج كرامت و انسانيت را از بزرگ آموزگار شهادت حسين‌ بن علي(ع) به ارث برده‌اند و به تكليف عمل مي‌كنند نه به نتيجه، در طول سي و هفت سال از انقلاب شكوهمند اسلامي ايران هرگاه سپاه در برهه‌هاي مختلف دفاع از كيان اسلامي ايران عزيز احساس نياز كرده است با ايده و مرام كتبي توانسته است عرصه را بر بدخواهان و بيگانگان تنگ كند.

هنوز دشمن درنيافته است كه سپاه تكليف‌گرا است و در طول تاريخ انقلاب اسلامي سبز انديشيده، سبز روئيده، سبز عمل كرده و بحول قوه الهي سبز مي‌ماند. 

سپاه در عمل به فرمان الهي عدّه و عُده خود را در برابر دشمنان اسلام تجهيز و با تاكتيك و تكنيك اسلامي كه در معادلات نظامي هيچ‌يك از ارتش‌هاي جهان نمي‌گنجد در دفاع از حدود و ثغور اسلام عزيز به پهناي جغرافياي جهان اسلام گام برمي‌دارد. 

سپاه زير بيرق برافراشته قرآن و عترت در عصر غيبت مهدي وعده داده شده بر مدار خورشيد ولايت مطلقه فقيه مي‌چرخد و از تابش نور هادي امت نور مي‌گيرد و بر ظلمت خفاشان شب‌پرست چيره مي‌شود.

مگر نه اين است طي 200 سال اخير بيش از يك ميليون كيلومترمربع از سرزمين‌هاي كشورمان در قالب قراردادهاي مختلف جدا شده اما در جنگ تحميلي به رغم حمايت و پشتيباني تمامي قدرت‌هاي جهاني از دولت بعثي، فرزندان انقلابي ملت ايران در قالب سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ارتش جمهوري اسلامي، بسيج دلاور، نيروي انتظامي و امنيتي توانسته‌اند با اهداي خون شهيدان و جانفشاني‌هاي جانبازان و آزادگان بي‌شمار نظام اسلامي را از گزند آسيب‌ها و تعرض دشمن مصون نگه دارند.

در شرايط حساس كنوني امروز پرتاب موشك‌هاي بالستيك از سيلوهاي انباشته زيرزميني به وسعت شهرهاي ايران موشكي با هدف حفظ استقلال و تماميت ارضي كشور مورد وثوق و تأييد ملت مجاهد ايران اسلامي بوده كه به دست يد الهي سپاه به وقوع پيوسته است.

در اين اتفاق ميمون بگذار آمريكا از دست ملت ايران عصباني باشد و از اين عصبانيت بميرد و خدا آنهايي را كه خواب آمريكا را مي‌بينند بيدارشان كند هرچند آمريكا اظهارات سخيف و ناموزون داشته است اما نيك مي‌داند هيچ غلطي نمي‌تواند بكند.

به آمرين به معروف و ناهيان از منكر در آستانه سال نو خرسند و مسرور به همه مردان مرد در رويارويي با اهريمن در انجام بزرگترين معروف نظامي دست مريزاد و تبريك عرض كرده و بر دستان خدايي مردان غيرتمند موشكي ايران زمين بوسه زده، وجودشان را گلباران و تحسين مي‌نمايد.

توفيق روزافزون زعيم عاليقدر، امام و مقتداي مسلمانان جهان فرمانده معزز كل قوا حضرت آيت‌ا... العظمي امام خامنه‌اي روحي فداه، نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران خاصه سپاه سرافراز، بسيج جان بر كف و وسعت واسعه، گل و ريحان، حسن همجواري با پيامبر اعظم(ص) و خاندان طاهر و پاكش در رضوان برين براي امام خميني قدس‌سره شريف با تربيت چنين فرزنداني، شهداي والامقام نظير ستاره‌اي درخشان چون سرلشكر شهيد تهراني‌مقدم پدر موشكي ايران را از درگاه خداوند بزرگ مسألت مي‌نمايد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان